Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Nuomonės formuotoja Greta Misiulė pradėjo naują veiklą: būrys garsenybių ir L.Suodaičio dėmesys

„Pagaliau, pagaliau paslaptis atskleista“, – džiaugėsi klaipėdietė nuomonės formuotoja Greta Misiulė. Jos kelionių vaizdai ir grožio patarimai jau keletą metų įkvepia kitus, – socialiniuose tinkluose moteris turi dešimtis tūkstančių sekėjų. Nuo šiol jų atsiras dar daugiau – savaitgalį Greta atidarė elektroninę parduotuvę.

Elektroninės parduotuvės Misiule.lt atidarymo šventė vyko modernioje ir elegantiškoje „Simmis Studio“ Klaipėdoje. Jame dalyvavo „Arelo“ įkūrėja, krepšininko Arno Butkevičiaus žmona Laurita Butkevičienė, fotografė Gabrielė Švirinė, „Top To Bottom“ įkūrėja Gabrielė Gineikaitė, „366.sunsets“ įkūrėja, fotografė Edita Nyork, G.Misiulę sveikino nuomonės formuotojos Živilė Mažeikaitė, Giedrė Kaltauskė, Evelina Meidutė, Aistė Grišinaitė, Erika Bružienė, taip pat – verslininkas Laurynas Suodaitis.

Rūtos Matilionytės nuotr./Gretos Misiulės elektroninės parduotuvės atidarymo šventė
Rūtos Matilionytės nuotr./Gretos Misiulės elektroninės parduotuvės atidarymo šventė

„Esu Greta – žmona, mama, dukra, draugė ir save mylinti moteris. Kiekvienas šis vaidmuo reikalauja daugybės pastangų, energijos, laiko ir meilės. Jų visuma, harmonija man yra raktas į pilnatvę, tad atsiraitoju rankoves ir lipdau savo gyvenimo kokybę, visiškai prisiimdama atsakomybę už tai, ką darau“, – taip savo elektroninės parduotuvės pirkėjams prisistato jos įkūrėja.

Parduotuvė, teigia G.Misiulė, yra visiškai natūralus, tolimesnis žingsnis. Prieš keletą metų pradėjusi dalytis patarimais apie odos priežiūrą ir makiažo subtilybes, ji sulaukė didžiulio susidomėjimo. Per tuos metus į elektroninę pašto dėžutę krintantys sekėjų klausimai įkvėpė sukurti erdvę, kurioje būtų galima rasti ir makiažo pamokas, ir Gretos testuotus, mėgstamus grožio bei sveikatos produktus.

„Daugiau nei 10 metų dirbu grožio srityje, esu prisilietusi prie begalės skirtingų veido formų ir odos tipų, išbandžiusi daugybę produktų. Natūralu, kad žiniomis ir patirtimi norisi dalytis. Dalytis – viena iš man svarbių vertybių, gera skleisti gėrį, įkvėpti, padėti, patarti ir netgi – taupyti vieno ar kito produkto ieškančiųjų laiką. Priimu tai kaip savo misiją“, – atidarymo šventėje kalbėjo G.Misiulė, pridūrusi, kad prieš trejus metus sugalvota idėja kūną įgavo per metus.

Rūtos Matilionytės nuotr./Gretos Misiulės elektroninės parduotuvės atidarymo šventė
Rūtos Matilionytės nuotr./Gretos Misiulės elektroninės parduotuvės atidarymo šventė

„Ši elektroninė parduotuvė – mano gyvenimo žemėlapis. Kiekvienas produktas galėtų šį tą papasakoti apie mane ar tam tikrą mano gyvenimo tarpsnį. Gyvenimas pamėtėjo tikrai nelengvų iššūkių, priėmiau juos, skyriau daug laiko ieškodama sprendimų. Kai galvoju apie savo šeimos sveikatą, galvoju apie natūralumą, kokybę, kuo mažesnę žalą žmogui ir gamtai. Atvėrusi šimtus durų, sutikusi daugybę skirtingų specialistų, paklaususi tūkstančius klausimų esu tikra, kad būtų nuodėmė visa tai laikyti tik sau“, – kalbėjo nuomonės formuotoja.

Savo sėkmės receptą jį aiškiai apibrėžia – tvirtų vertybių stuburas, drąsa ir spontaniški poelgiai bei sveikas požiūris į tai, kas vyksta gyvenime. „Neišvengiamai tenka susidurti su įvairiausiais purtymais, išmėginimais ir pamokomis, – sakė Greta, – bet aš visada užduodu sau klausimą: ar turiu dejuoti, ar pozityviai priimti kiekvieną pamoką. Gyvenimas – dovana, dovanos man asocijuojasi su švente, o švęsti aš mėgstu!“

Rūtos Matilionytės nuotr./Gretos Misiulės elektroninės parduotuvės atidarymo šventė
Rūtos Matilionytės nuotr./Gretos Misiulės elektroninės parduotuvės atidarymo šventė

Grožio ir mados entuziastė savo elektroninėms lentynoms pati kruopščiai formavo asortimentą, pagalvota ne tik apie geriausius produktus, bet ir estetiką. Vakaro svečiai tai įvertino, jie pirmieji galėjo išmėginti patinkančius produktus, paragauti sveikų vaišių.

Elektroninė parduotuvė Gretai netrukdo atsiduoti dar vienam pomėgiui – kelionėms. Dukra Milėja buvo vos kelių mėnesių, kai šeima leidosi į pirmąją kelionę kartu. Jokia paslaptis, keliaudama, dalydama kelionių patarimus kitiems, moteris svarsto ir apie tarptautinį prekės ženklą.

„Elektroninė parduotuvė – tik pradžia ir pagrindas, kurį kloju, norėdama įgyvendinti kitas savo svajones“, – išduoda nuomonės formuotoja.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai