Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Olialia“ prekės ženklas grįžta su Oksana Pikul-Jasaitiene priešakyje

Pamenate prekės ženklą „Olialia“: seksualias „Olialia mergaites“, grupę „Olialia pupytės“ ir šio prekės ženklo maisto produktus? 2011 metais veiklą nutraukusio projekto vardas vėl grįžta į dienos šviesą.
Oksana Pikul-Jasaitienė
Oksana Pikul-Jasaitienė / Vilmanto Žilinsko nuotr.

„Olialia“ veikla nuo šiol plėtojama Indijoje, o Oksana Pikul-Jasaitienė Žmonės.lt patvirtino tapusi „Olialia“ ambasadorės Indijoje Ankos Vermos komunikacijos vadove Lietuvai.

Apie projekto atkūrimą Lietuvoje kol kas nekalbama. Oksana žada papasakoti vėliau, ką konkrečiai veiks tapusi komunikacijos vadove.

Asmeninio albumo nuotr./Oksana Pikul-Jasaitienė
Asmeninio albumo nuotr./Oksana Pikul-Jasaitienė

„Olialia“ projektas, sudrebinęs Lietuvą apsinuoginusių modelių atrankomis ir kalendoriais, savo veiklą nutraukė 2011-aisiais. Tuo tarpu „Olialia pupytės“ Skaistė Steikūnaitė, Marina Bui ir Oksana Pikul tuomet pakeitė grupės pavadinimą ir toliau koncertavo.

„Olialia“ prekės ženklo uždarymą vainikavo vakarėlis „Paskutinė serija“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs