Palangos lenktynių nepraleidęs Jonas Valančiūnas: automobiliai – jo didelė aistra

„Aurum 1006 km lenktynėse“ Palangoje, vykusiose šeštadienį, buvo galima išvysti ir krepšininką Joną Valančiūną. Jį čia atlydėjo visa šeimyna. Šiemet čia Jonas lankosi bene šeštą kartą.
Jonas Valančiūnas
Jonas Valančiūnas / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Speciali lenktynių rubrika: straipsniai, nuotraukos, video

Joną Valančiūną į Palangos lenktynes atlydėjo visa šeima ir draugų būrys. Jis kalbėdamas su 15min teigė, jog džiaugiasi galėdamas čia būti.

„Tikriausiai tai šeštos mano lenktynės, bet šiaip neskaičiuoju. Vasarą gražu, visada jas leidžiame Lietuvoje. Geras renginys, kodėl gi neapsilankius“, – 15min kalbėjo J.Valančiūnas.

Eriko Ovčarenko / BNS nuotr./Elanas Jablonskas
Eriko Ovčarenko / BNS nuotr./Elanas Jablonskas

Automobiliai yra didelė Jono aistra. Jam patinka keturatės transporto priemonės ir jų yra turėjęs tikrai ne vieną.

„Nesu tas fanatų fanatas, bet tikrai nevengiu atsisėsti už vairo“, – krepšininkas sakė 15min.

Paklausus apie greitį, Jonas tik paslaptingai šyptelėjo: „Kol gatvėje leistina, tai galima visko, taip?“

Šeštadienį greičio ir azarto mėgėjus į Palangą ir vėl sukvietė tradicinės „Aurum 1006 km lenktynės“. Jų nepraleido ir žinomi Lietuvos žmonės – jie nekantravo sužinoti, kuri gi komanda šiemet iškovos geriausios titulą.

Tarp apsilankiusių bene garsiausiose lenktynėse Lietuvoje buvo galima išvysti Dainą ir Antaną Bosus, Algirdą Butkevičių su šeima, būsimą mamą Dalią Belickaitę ir Mindaugą Rainį, kurie buvo ir tiesioginės transliacijos vedėjai, Nataliją Bunkę su Edgaru Eidėjumi, Rolandą Skaisgirį, Moniką Šalčiūtę ir daugelį kitų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis