„Pasirink mane“ – unikalus pasimatymas su 30 gražuolių

Iš karto po Mindaugo karūnavimo dienos, liepos 7-ąją, 21.00 val. TV3 pradeda rodyti Lietuvoje antrininko neturintį studijinį pasimatymų šou „Pasirink mane“. Pasak laidos prodiuserio Sauliaus Urbonavičiaus-Samo, šiame žaidime vaikinai galės atskleisti geriausius savo žavesio kozirius, o merginos jausis kaip tikros karalienės, sprendžiančios ar dalyvis išgirs lemtingąjį „taip“.
Mindaugas Stasiulis
Mindaugas Stasiulis / TV3 nuotr.

Sužavėti tris dešimtis moterų, laukiančių savo svajonių princo, – pagrindinė laidos dalyvio užduotis. Nors savo antrąją pusę renkasi vaikinas, šou merginos turi teisę atsisakyti pasimatymo. Laidos siužetuose atskleidžiant vis daugiau pikantiškų vaikino asmenybės detalių, jo laukiančių merginų gali ženkliai sumažėti. Unikalaus pasimatymo herojui prireiks daug ištvermės, mat atskleisti tikrąjį vaikino veidą galės jo šeimos nariai, draugai ar net buvusi mergina, žinanti ne vieną intymią dalyvio paslaptį!

Kiekvieno pasimatymų šou baigtis dvejopa: arba vaikinas paliks studiją su savo išrinktąja, arba liks nieko nepešęs, o merginų trisdešimtukas lauks kito aukso grynuolio!

Nuo pirmadienio iki ketvirtadienio 21.00 val. pasimatymų aistras kurstys puikiai visiems pažįstamas TV3 laidų vedėjas Mindaugas Stasiulis, mielai sutikęs piršliauti ir, kaip pats sako, „palaikyti tą vargšą žmogelį, kuris stovi vienas prieš trisdešimt damų”.

Lietuviškas „Pasirink mane“ kuriamas pagal 2010-aisiais pradėto rodyti britų televizijos ITV1 pasimatymų šou „Take me out“, sulaukusio sėkmės visoje Didžiojoje Britanijoje ir Airijoje, o žaidimo šaknys siekia Australijos žemyną, kur 2008-aisiais buvo sukurtas žaidimo pirmtakas – „Taken out“.

Visi norintys dalyvauti turėtų paskubėti pildyti anketas internetiniame TV3 puslapyje www.tv3.lt.

„Pasirink mane“ nuo liepos 7 dienos pirmadieniais–ketvirtadieniais 21.00 val. per TV3!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis