Paskelbti populiariausi vaikų vardai Lietuvoje: lyderių sąraše – pokyčiai

Balandžiui prasidėjus skelbiami pirmojo ketvirčio populiariausi vaikų vardai Lietuvoje. Vieni iš jų savo populiarumą užsitikrina jau ne pirmus metus, visgi sąraše atsiranda ir naujų favoritų, savo paplitimu sparčiai minančių ant kulnų.
Mama su kūdikiu
Mama su kūdikiu / Unsplash nuotr.

Lyginant su 2023-aisiais, šių metų populiariausių vaikų vardų sąrašas Lietuvoje šiek tiek pakitęs – į lyderiaujančias pozicijas iškilo nauji vardai arba vėl sugrįžo anksčiau buvę populiarūs.

Kaip skelbia Registrų centras, 2024 metų sausio-kovo mėnesiais Lietuvoje populiariausias mergaitės vardas buvo Sofija, kuris buvo suteiktas net 50 kartų, antroje vietoje – Amelija (44), o trečioje – Luknė (38).

Į populiariausiųjų dešimtuką pateko ir Emilija (37), Olivija (34), Kamilė (2), Izabelė (30), Patricija (30), Adelė (29) bei Atėnė (29).

Tuo tarpu pats populiariausias praėjusių metų mergaitiškas vardas buvo Amelija, per visus metus suteiktas net 214 kartų. Antroje vietoje buvo įsitvirtinusi Sofija (210), o trečioje – Liepa (180). Luknė tąkart buvo ketvirtoje vietoje (168).

Unsplash nuotr./Mama su kūdikiu
Unsplash nuotr./Mama su kūdikiu

Žvelgiant į populiariausių berniukų vardų sąrašą taip pat matyti pokyčių. Šiemet per pirmąjį ketvirtį dažniausiai suteikiamas vardas sūnui buvo Benas, užregistruotas net 68 kartus. Antroje vietoje įsitvirtino Markas (56), o trečioje – Motiejus (55).

Į populiariausių berniukų vardų dešimtuką pateko ir Adomas (51), Jonas (46), Jokūbas (45), Lukas (41), Matas (41), Leonas (41), Adas (39).

2023 metais populiariausias berniuko vardas buvo Markas, per visus metus suteiktas net 292 kartus, antroje vietoje – Benas (252), trečioje – Jonas (221).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis