Kaip rašė Timesonline.co.uk, paskutinio A.McQueeno kūdikio pristatymas buvo ne toks, kokį planavo gyvas būdamas kūrėjas. Tai turbūt buvo kukliausias šou per visą dizainerio kūrybos istoriją. Mados kūrėjas buvo sumanęs pristatymą surengti „La Conciergerie“ – buvusiuose karalių rūmuose ir kalėjime.
Užuot būręsi ten, žiūrovai, žurnalistai bei su dizaineriu dirbę žmonės rinkosi prašmatniuose XVIII amžiaus rūmuose, kuriuose įsikūrusi kompanija PPR. Jai priklauso ir „Gucci“ grupė, o jos dalis buvo A.McQueeno verslas.
Šiek tiek daugiau nei prieš mėnesį savo valia iš pasaulio pasitraukęs A.McQueenas paliko daugybę klausimų – ar spėjo baigti paskutinę savo kolekciją, kaip ją pristatyti. Kaip Timesonline.co.uk sakė vienas dizainerio darbuotojų, ilgai svarstyta, ką daryti su nebaigta kolekcija. Paaiškėjo, kad iki savo mirties A.McQueenas spėjo baigti 16 modelių, kurių sukirpimu ir medžiagomis buvo patenkintas.
Man 40 ir aš trokštu, kad mano kompanija gyvuotų ilgiau už mane, o pirkėjai turi daugiau galių padaryti, kad taip įvyktų, nei žiniasklaida. Kai mirsiu, tikiuosi, kad šie mados namai veiks, – sakė A.McQueenas.Mados kritikų vertinimu, naujosios kolekcijos darbai yra vieni nuostabiausių per visą dizainerio kūrybos laikotarpį – jie priglunda prie kūno, švelniai išvingiuoja apie pečius, pabrėžia klubus. O ko verti auksiniai bateliai ar A.McQueeno aulinukai su sagtimi?.. Blyškus aristokratiškas modelių makiažas ir po ankštais apdangalais paslėpti plaukai – dizainerio mėgti elementai. Tiesa, paskutinėje kolekcijoje visai nėra jam būdingos agresijos, vyravusios daugybėje kitų kūrinių.
Šį sykį įspūdingos auksu siuvinėtos suknelės slėpė žavius Renesanso piešinius, religinius motyvus, angelus. Paskutinė A.McQueeno kolekcija pristatyta be pirotechnikos, šou elementų, išryškinant tik unikalią dizainerio viziją ir jo spėtus baigti darbus.
Kaip žurnalo „Love“ 2010-ųjų pavasario ir vasaros leidiniui sakė A.McQueenas, svarbiausi jam visada buvo jo klientai, o ne tie, kurie sėdi per pristatymus pirmoje eilėje.
„Nesvarbu, ar mano kūrinius vilki garsenybės, kas sakoma kritikų apžvalgose. Tegul žmonės renkasi patys. Man 40 ir aš trokštu, kad mano kompanija gyvuotų ilgiau už mane, o pirkėjai turi daugiau galių padaryti, kad taip įvyktų, nei žiniasklaida. Kai mirsiu, tikiuosi, kad šie mados namai veiks. Kad ir erdvėlaivyje“, – kalbėjo garsus britų dizaineris.