Patarimais moterims išgarsėjęs Ąžuolas atvirai – apie nuo vaikystės turimą negalią

Savo neblėstančiu pozityvumu ir charizma išgarsėjęs plaukų stilistas Ąžuolas Misiukevičius jau ne vienerius metus sukasi grožio versle. Žinomas vyras savo socialinių tinklų paskyrose kasdien dalijasi grožio patarimais ir linksmina originaliais šokių judesiais, tačiau tam tikras gyvenimo detales jis visgi pasilieka sau.
Plaukų stilistas Ąžuolas Misiukevičius
Plaukų stilistas Ąžuolas Misiukevičius / Asmeninio albumo nuotr.

Plaukų stilistas būrį sekėjų socialiniuose tinkluose pritraukė skambiais savo posakiais, tarp kurių ryškiausias – „Tik į priekį, voveruškos“. Ąžuolas laidoje „Virtuvės istorijos“ atskleidė, kad toks šūkis gimė visai netikėtai.

„Karantino metu susimąsčiau apie savo savybes, kurias galėčiau atskleisti žmonėms. Vienas iš dalykų, kuriuos labai mėgstu – šokiai. Tuomet pagalvojau, kad šokdamas ir sakydamas komplimentus, aš galiu suteikti žmonėms geras emocijas. Vieno gero tūso metu gimė žodis „voveruškos“ ir jis mane tiesiog užkabino“, – pasakojo pašnekovas.

Asmeninio albumo nuotr./Plaukų stilistas Ąžuolas Misiukevičius
Asmeninio albumo nuotr./Plaukų stilistas Ąžuolas Misiukevičius

Tiesa, šio šūkio prasmę iš pradžių reikėjo aiškinti net artimiesiems. „Manęs net tėvai klausė, kas gi tos „voveruškos“? Grybas ar voverė? Manau, kad tai yra antrasis variantas. Voverė, kuri straksi ir gaudo riešutą, kurio negali pagauti. Tai – mūsų gyvenimo atspindys. Mes gaudome savo gyvenimo tikslus, kuriuos pasiekiame ne visada“, – mintimis dalinosi stilistas.

Tikriausiai kiekvienas turime ritualų, kuriuos pasitelkę, net ir sunkiausią dieną kaipmat pasijaučiame kur kas geriau. Tokį turi ir Ąžuolas: „Man gerus jausmus sukelia kava. Nedidelė pertraukėlė per pietus su kava man prilygsta tikrai meditacijai, kurios metu labai pailsiu. O tuomet vėl grįžtu į realybę ir straksiu kaip strėlytė judėdamas tik į priekį.“

Asmeninio albumo nuotr./Ąžuolas Misiukevičius
Asmeninio albumo nuotr./Ąžuolas Misiukevičius

Ąžuolas atrodo visuomet pasitempęs ir nemažai dėmesio skiriantis savo išvaizdai. Tačiau, kaip jis atskleidė laidoje, visai kitaip yra su tam tikrais sveiko gyvenimo įpročiais.

„Neturiu tikslios dienotvarkės ir nesilaikau sveikos gyvensenos principų. Aš visuomet valgau pagal nuotaiką. Gaminti man taip pat nepatinka, bet jei gyvenimas privers – reikės išmokti“, – kalbėjo jis.

Plaukų stilistas neslėpė – galbūt dėl to jo paruošti patiekalai artimųjų kol kas nedžiugina. „Vieną kartą gaminau draugams – galutinis rezultatas jiems nelabai patiko. Tuomet pagalvojau: „Tebūnie, draugai pripras“. Jų, tikriausiai, tiesiog kitokie skonio receptoriai. Pakritikuoti visuomet galima, bet reikėtų nepamiršti žmogaus pagirti ir už pastangas“, – su šypsena apie maisto gamybą pasakojo pašnekovas.

Asmeninio albumo nuotr./Ąžuolas Misiukevičius
Asmeninio albumo nuotr./Ąžuolas Misiukevičius

Ąžuolas laidoje prabilo ir apie kur kas asmeniškesnius gyvenimo įvykius. Vienas iš jų – nuo vaikystės turima negalia, neprigirdėjimas. Tačiau, anot plaukų stilisto, tai labai dažnai išeina net į naudą.

„Pozityvumo semiuosi iš savo neprigirdėjimo. Kai žmonės man pasako kažką blogo, dažniausiai jų neišgirstu ir darau taip, kaip man atrodo. Arba, pavyzdžiui, turiu kaimynes, kurios vieną vakarą labai tūsinosi. Tuomet išsijungiau klausos aparatą ir viskas buvo puiku. Jos, žinoma, labai tuo džiaugėsi, bet aš joms pasakiau, kad kai pasitūsinti užsimanysiu aš, bus labai liūdna“, – laidoje juokėsi Ąžuolas.

Kaip Ąžuolo mityba atrodo atostogų metu? Kuo jis taip nusivylė Turkijoje? Kaip jam pavyksta visuomet išlikti pozityviam? Galiausiai, kokią staigmeną Ąžuolas bus paruošęs laidos vedėjai?

Atsakymai į šiuos klausimus – jau šį šeštadienį, laidoje „Virtuvės istorijos“, 10 val., tik per TV3!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis