Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Per laidą „FTB“ – šokiruojama ekskursija į taborą

Dar visai neseniai čigonų taborą bandyta nušluoti nuo žemės paviršiaus, tačiau įsikišus žmogaus teisių gynimo institucijoms, gyvenimas jame ir toliau klesti. Pagrindinis taboro gyventojų pajamų šaltinis – narkotikai.
Laidos FTB vedėjas Paulius Kaupelis
Laidos vedėjas Paulius Kaupelis / LNK nuotr.

Šimtai žeme šliaužiančių jaunuolių kiekvieną dieną keliauja į taborą susileisti naujos dozės. „Kiek dozių reikia per dieną? – „Trijų“. – „Jei dozė po 20 litų, susidaro 60 per dieną. Iš kur pinigų gauni? – „Dirbu“. – Kur? – „Na stroiki“. – „Tai vien narkotikams dirbi? – „Taip“, – į „FTB“ žurnalistų klausimus atsakė 34 metų vyras, nepastovintis ant kojų.

Jis papasakojo, kad į taborą pastaruoju metu eina vis daugiau narkotikų vartotojų. Kartu eina ir moksleiviai nuo 15 metų.

„Kaip tu pradėjai? – „Draugai pasiūlė ir pradėjom „žolę“ rūkyt. Paskui vis norisi ką nors naujo pabandyt, tai pradedi miksuoti“ – „Kiek rūšių dabar vartoji? – „Dabar jau tik heroiną“ – atviravo Tomas, narkotikus vartojantis nuo 16 metų.

Tai, ką eilinę darbo dieną prie taboro „FTB“ žurnalistai pamatė su policijos pareigūnais, pranoko bet kokios fantazijos ribas. Jauni, turintys šeimas, vaikų ir net aukštas pareigas einantys žmonės veržiasi į taborą susileisti dozės narkotikų. Šiems svaigalų vartotojams niekas nerūpi: nei kelis šimtus litų siekiančios baudos, nei kūną nusėtos pūliuojančios žaizdos, nei faktas, kad netrukus jie gali patekti į morgą.

Kodėl šio narkotikų gamybos ir prekybos centro niekas nesunaikina? Kieno teisės yra pažeidžiamos čigonų tabore?

Nauji faktai šį trečiadienį 21 val. laidoje „FTB“ per LNK. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos