„Pinup Girls“ narė Viktorija Arlauskienė parduoda išgirtą Simonos Nainės kurtą nuotakos suknelę

Birželio viduryje ištekėjusi „Pinup Girls“ narė Viktorija Sutkutė-Arlauskienė nusprendė atsisveikinti su savo puikiąja nuotakos suknia. Daug komplimentų sulaukusį vestuvinį apdarą Viktorijai kūrė artima draugė, prekės ženklo „Nunu“ kūrėja Simona Nainė.
Viktorija Arlauskienė parduoda Simonos Nainės kurtą vestuvinę suknelę
Viktorija Arlauskienė parduoda Simonos Nainės kurtą vestuvinę suknelę / 15min ir asmeninio albumo nuotr.

Viktorija Arlauskienė 15min sakė besistengianti neprisirišti prie daiktų. Tad suknelę, praėjus dviem mėnesiams po vestuvių, parduoda ramia širdimi. Kaip pati sako – tegu puošia kitą nuotaką, o ne dulka spintoje.

„Iš pat pradžių negalėjau net pagalvoti, kad kita moteris ją dėvės. Pavydas kildavo net pagalvojus. Gi šioje suknelėje glūdi tiek emocijų, jausmų. Ji tikrai buvo mano svajonių suknelė, bet ilgainiui supratau – tegu ja pasidžiaugia kita. Taip ir vietos spintoje padaugės, o pati stengiuosi neprisirišti prie daiktų“, – savo sprendimą aiškino Viktorija.

Asmeninio albumo nuotr./Viktorija Arlauskienė
Asmeninio albumo nuotr./Viktorija Arlauskienė

Atsisveikinti su suknele padėjo ir mintis, jog, kad ir kas benutiktų, daugiau šios suknelės niekada nevilkės. Neturi užmojų jos perleisti ir savo atžaloms. „Mano dukra, tikriausiai, norės kitokios suknelės. O jeigu jai patiks, galėsim vėl kreiptis pas Simoną, jei dar sius drabužius“, – juokiasi moteris.

Viktorija sako per šiuos mėnesius ne kartą nekilo mintis pažvelgti į spintoje kabančią suknią, o emocijos grįžta peržiūrėjus nuotraukų archyvą. „Nesimatavau ir daugiau tikrai nesimatuosiu, juolab, kad dabar tikriausiai ir nebetilpčiau. Per medaus mėnesį kiek atsipalaidavau, tai dabar turiu taisyti situaciją sporto klube“, – šmaikštavo V.Arlauskienė

Viktorija pabrėžia, kad ši suknelė siūta 174 ūgio moteriai, liemens apimtis – apie 64 cm. Susidomėjusios gali kreiptis asmenine žinute.

Suknelę Viktorijai kūrusi Simona Nainė buvo atsakinga už nuotakos įvaizdį, lydėjo nuotaką iki bažnyčios.

„Tikrai didžiulė atsakomybė kurti draugei suknelę, todėl norėjosi, kad viskas būtų tobula. Bet taip ir buvo – ji atrodė labai gražiai. Prie to prisideda ir jos vidinė laimė – Viktorija tikrai surado savo antrąją pusę“, – 15min iš karto po ceremonijos sakė Simona.

Iki lemiamos akimirkos Simona ir Viktorija įvaizdį aptarinėjo iki smulkiausių detalių – prie suknelės derino ir šukuoseną, ir nagų spalvą. Daug jaudulio kėlė ir permainingi birželio orai – Simona baiminosi, ar tik nebus karšta su rankovėmis, ar bus patogu. Visgi po vestuvių suknelės autorė galėjo atsipūsti – viskas buvo tobula.

„Manau, kad mums pavyko idėją įgyvendinti labai gražiai. Kad ir kaip, svarbiausia, kad draugė šypsosi“, – džiaugėsi S.Nainė.

Viktorijos Sutkutės ir Kęstučio Arlausko vestuvių nuotraukoms atsidūrus socialiniuose tinkluose, komplimentus pažėrė ir internautai – gyrė elegantišką ir skoningą kūrinį. Buvo prisimintos ir karališkosios princo Harry ir Meghan Markle vestuvės. Komentatorių teigimu, Simonos Nainės kurta suknia galėtų puošti ir pačią Sasekso hercogienę.

Toks žmonių įvertinimas S.Nainei labai svarbus. Visgi daugiausiai džiaugsmo kelia tai, kad suknelė labai tiko ir patiko nuotakai.

Simona taip pat sutinka, kad panašumų su Meghan Markle suknele išties galima rasti, tačiau jų nėra tiek daug.

„Šios suknelės panašios, nes abi siekia žemę, rankovės ilgos. Visgi sijonas yra visiškai kitokio kirpimo, priekio išlenkimas irgi skiriasi. Viktorijos suknelė taip pat sukurta iš trijų dalių – viršaus ir dviejų sijonų“.

Asmeninio albumo nuotr. /Viktorija Sutkutė
Asmeninio albumo nuotr. /Viktorija Sutkutė

15min primena, kad birželio 16 dieną Vilniaus Šv. Mikalojaus bažnyčioje „Pinup Girls“ narė Viktorija Sutkutė (30) prisiekė amžiną meilę širdies draugui Kęstučiui Arlauskui (38).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis