Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Pinup Girls“ narės tapo galanterijos namų reklaminiu veidu

Populiari merginų muzikos grupė „Pinup Girls“ tapo galanterijos namų „Persicco“ reklaminiu veidu. Fotosesijos metu, vykusios ankstų gegužės rytą, „Pinup Girls“ merginos Vilniaus senamiestyje viliojo praeivius, šypsojosi pravažiuojančiose mašinose sėdintiems vairuotojams ir flirtavo net su katinais.
„Pinup Girls“ narės Ieva Ambrazaitė, Simona Šermukšnytė ir Viktorija Sutkutė
„Pinup Girls“ narės Ieva Ambrazaitė, Simona Šermukšnytė ir Viktorija Sutkutė / „Persicco“ nuotr.

„Tai pirmasis mūsų darbas reklamos srityje. Ir rezultatas išėjo nuostabus. Nuotraukose mes – grakščios, seksualios ir  pribloškiančios. Fotosesijos metu pasijutome it Holivudo kino žvaigždės. Gavusios pasiūlymą tapti galanterijos namų  reklaminiais veidais, pirmiausia paprašėme parodyti gaminius ir buvome jais sužavėtos. Madingos, savito stiliaus ir ypatingai spalvingos rankinės tapo kasdieniu mūsų gyvenimo atributu. O juk rankinėje slepiasi tiek daug moters paslapčių. Dabar jūs žinote, kad už mūsų parankės visada bus „Persicco“, – sako „Pinup Girls“ merginos.

„Pasirinkome šią grupę, kadangi ji puikiai atitinka mūsų gaminių tikslinę auditoriją. Tai atraktyvios, jaunos, gražios, mėgstančios  spalvas ir didelį dėmesį skiriančios savo stiliui, moterys.  Ieva Ambrazaitė, Simona Šermukšnytė ir Viktorija Sutkutė – tai kylančios Lietuvos šou verslo žvaigždės, kurių gerbėjų gretos auga kaip ant mielių“, – sako UAB „Nikaja“, valdančios parduotuvių tinklą „Persicco“, direktorius Rainoras Malakauskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos