Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Pirmą kartą H&M reklamoje nusifilmavo musulmonė manekenė su hidžabu

23-ejų metų modelis Mariah Idrissi tapo pirmąja musulmone, švedų drabužių tinklo H&M reklamoje nusifilmavusi su hidžabu.
Mariah Idrissi
Mariah Idrissi / „Instagram“ nuotr.
Temos: 3 Reklama Hidžabas H&M

Londone gyvenanti Mariah Idrissi yra kilusi iš marokiečių ir pakistaniečių šeimos ir tradicinį musulmonių rūbą hidžabą pradėjo nešioti būdama 17-os metų.

Sulaukusi savo agento skambučio su žinia, kad H&M nori matyti ją savo naujoje reklamoje, Mariah Idrissi neslepia iš pradžių į tai pažiūrėjusi skeptiškai.

„Ar jie tikrai žino, kad aš nešioju hidžabą?“ – mergina perklausė savo agento, mat jai sunku buvo įsivaizduoti, kad toks garsus prekės ženklas savo reklamoje norėtų matyti tradicinį musulmonių rūbą vilkinčią manekenę.

VIDEO: H&M Close the Loop – Sustainable fashion through recycled clothes

Tačiau visos abejonės buvo išsklaidytos ir mergina džiaugėsi, kad dirbdama prie šios reklamos ji sulaukė didžiulio supratimo ir pagarbos jos kultūrai ir religijai: jai buvo sudarytos sąlygos persirengti privačiai (kai kiti modeliai dažnai persirenginėja čia pat vietoje, stebint kone visai komandai), be to, jeigu filmavimo metu reikėdavo kažką pataisyti, režisierius visada tai padaryti nusiųsdavo moterį, o ne vyrą.

„Jie manęs paklausė, kiek kaklo aš galiu rodyti, bet kalbant atvirai, jie su manimi elgėsi labai pagarbiai, tai buvo labai miela“, – džiaugėsi mergina. 

Naujoji H&M reklama su Mariah Idrissi pasirodė anksčiau šį mėnesį.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos