„Ieškojau pavyzdžių, kaip galėčiau pasidažyti, paspaudžiau ant nuorodos į „Youtube“ puslapį ir ten pamačiau daugybę filmukų, kaip pasidaryti šukuoseną, makiažą. Tada dar visai nesupratau, kaip reikia dažytis, bet labai užsikabinau, tas pamokas žiūrėdavau valandų valandas. Galiausiai, praėjus keleriems metams, pati ryžausi tai išbandyti“, – savo pirmąją pažintį su vaizdo tinklaraščiais prisimena I.Maslauskaitė.
Tiesa, pradžia nebuvo lengva, kad atsirastų pirmieji komentarai ir prenumeratoriai, prireikė nemažai laiko, o tada, kaip sako Ieva, atsirado azartas ir vaizdo turinio kūrimas tapo kasdieniu užsiėmimu. Per aštuonerius metus tai tapo pagrindiniu merginos darbu, iš kurio ji pragyvena.
Pirmieji Ievos vaizdo įrašai buvo pasakojimai iš kelionių, makiažo bei aprangos filmukai. Ieva neslepia, kad dabar jos darbai daug profesionalesni, bet kartais, smalsumo vedama, ji tuos vaizdo klipus įsijungia, nes smagu prisiminti tai, kas jau užmiršta.
„Tai lyg gyvenimo dienoraštis, kuriuo daliniesi su visais“, – sako Ieva.
Lūžis Ievos karjeroje įvyko prieš dvejus metus, kai socialiniai tinklai pasiekė populiarumo viršūnę – atsirado galimybių bendradarbiauti su mados kompanijomis. Taigi, dabar Ieva ne tik vaizdo tinklaraštininkė, bet ir influencerė – šiuo metu „Instagram“ tinkle ją seka beveik 30 tūkstančių sekėjų. O @ichanelette „Youtube“ paskyroje 66 tūkstančiai prenumeratorių.
I.Maslauskaitė sako, kad užsidirbti iš socialinių tinklų tikrai galima ir papasakoja apie darbo virtuvę.
„Bendradarbiavimų su kompanijomis būna įvairių – vieni trumpalaikiai, kai tave nusamdo turinio kūrimui tam tikrai paslaugai ar produktui, kiti – ilgalaikiai, kai tam tikram laikui, pavyzdžiui, metams, sudaroma sutartis, tuomet tampama to ženklo ambasadoriumi“, – darbo socialinėse medijose subtilybes pasakoja Ieva ir priduria, kad kuriant turinį svarbu galvoti ne apie uždirbamus pinigus, o apie tai, kaip tavo darbas gali kam nors pasitarnauti ar tiesiog priversti sužinoti ką nors naujo.
Paklausta apie sėkmės paslaptį socialiniuose tinkluose, Ieva sako, kad jos nėra, tiesiog reikia būti savimi, nieko nebandyti imituoti, ir mylėti tai, ką darai.
Kaip Ievos darbą vertina tėvai? Ji juokaudama sako, kad nors visada palaikė ir džiaugėsi tuo, ką jų dukra pasiekė – iki šiol nelabai supranta, kokia jos vaizdo įrašų paskirtis. Tiesa, prenumeratorių skaičių „Youtube“ platformoje visada seka.
O Ievos vaizdo įrašus išties žiūri visas pasaulis. Lietuviai sudaro tik 40 procentų auditorijos, likusi dalis užsieniečiai. Kodėl taip yra? Nuo pat pradžių Ieva visus vaizdo įrašus kuria anglų kalba, tą patį daro ir socialiniuose tinkluose – visi merginos įrašai dvikalbiai – lietuvių ir anglų kalbomis.
Nors iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kad toks turinys, kurį kuria Ieva: kelionės, mada, makiažas, kulinarija, gali būti įdomus tik paauglėms arba Ievos amžiaus žmonėms, yra kiek kitaip – vaizdo tinklaraščius stebi įvairaus amžiaus žmonės – tarp jų ir brandaus amžiaus močiutės, gyvenančios Japonijoje, kai kuriuos Ievos vaizdo įrašus jos dar ir pakomentuoja...
„Dievinu tai, ką darau, turiu galimybę bendrauti su žmonėmis iš viso pasaulio. Per internetą galiu pažinti kitas kultūras, susipažinti su tradicijomis, kurių šiaip gyvenime niekada nepažinčiau. Paklausus patarimo, jis gali atkeliauti net iš Japonijos ar Meksikos. Argi tai ne nuostabu?“, – savo, kaip pati sako, darbu visu etatu, džiaugiasi Ieva.
Auginti savo sekėjų ir prenumeratorių būrį Lietuvoje merginai netrukdo ir tai, kad gyvena Klaipėdoje. Ieva sako esanti ištikima savo gimtajam miestui ir džiaugiasi, kad dėl savo darbo pobūdžio neprivalėjo išvykti gyventi į sostinę Vilnių.
Kas Ievos laukia 2019-aisiais? Tinklaraštininkė sako norinti mažiau laiko praleisti socialiniuose tinkluose, geriau daugiau laiko skirti knygų skaitymui bei gaminimui.