15min Milana Jašinskytė sakė, kad paprastai tokiose kavinėse nesilanko, tačiau šįkart išpildė dukros prašymą ir užsuko papietauti į piceriją.
Mergaitei suvalgius „Aštuonkojį (dešreles) su bulvytėmis“, ji stipriai sunegalavo: „Norėčiau, kad kiti vaikai ten nepapultų, dėl to šią informaciją viešinu“, – 15min sakė Milana.
„Visada būna pirmi kartai. Po mano mėginimo pabūti „normalia“ mama ir nuvesti į „reguliarią“ piceriją Vilniuje (Can Can Pizza, Gedimino pr. 37) dukra kankinama pilvo spazmų vėmė toliau nei matė. Tiksliau visą automobilį su visais jo dalyviais pakeliui į Lenkiją prieš atostogas. Beje, sau užsakytą sriubą paragavau ir nutariau nevalgyti, įprastai neišsidirbinėju ir, nors nepropaguoju, bet situacijai esant galiu ir baltos mišrainės gardžiai suvalgyti. (Už nesuvalgytą sriubą padavėjas sąskaitai pritaikė nuolaidą – red.) Lucky me, mėgautumėmės dabar abi roller coaster.
Niekada neteko pranešti ar kitu būdu dalintis tokiom patirtimi, bet kadangi tai liečia vaiko sveikatą, veterinarijos tarnybai (Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba – red.) pranešiau. Bus įdomu stebėti tęsinį, t.y. kaip dirba“, – feisbuke rašė Milana.
15min susisiekė su „Can Can“ picerijų tinklą valdančios bendrovės „Delano“ rinkodaros vadove Ieva Vaičiūnaite. Ji teigė apie susiklosčiusią situaciją sužinojusi iš 15min.
„Šis atvejis mums labai nemalonus, nes apie jį sužinojome tiesiogiai iš jūsų. Kaip bebūtų gaila, klientė nesikreipė į mus“, – sakė I.Vaičiūnaitė. Ji tikino, kad tokių skundų picerijos adresu gaunama itin retai.
„Atliekame papildomą, vidinį maisto saugos ir kokybės auditą. Kiekvieną kartą tiesiogiai susisiekiame su klientu, norėdami „iš pirmųjų lūpų“ išsiaiškinti sunegalavimo aplinkybes ir sužinoti medikų išvadas. Kiekvienas mūsų įmonės klientas yra apdraustas civilinės atsakomybės draudimu. Patyrus žalą, klientai turi kreiptis į mus, dėl jos atlyginimo.“