Po pramogų pasaulį sudrebinusio skandalo G.Gurevičiūtė nebeveda „Bus visko“: LNK pateikė paaiškinimą

Akylesni televizijos žiūrovai pastebėjo, kad jau porą savaičių Gintarė Gurevičiūtė neveda laidos „Bus visko“. 15min susisiekė su LNK atstovu spaudai, kuris paaiškino, kodėl įvyko tokie pokyčiai.
Gintarė Gurevičiūtė
Gintarė Gurevičiūtė / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Paprastai žiūrovai laidoje „Bus visko“ išvysdavo G.Gurevičiūtę – ji pasisveikindavo ir atsisveikindavo su žiūrovais, pristatydavo reportažus. Tačiau jau porą laidų girdimas tik Simonos Albavičiūtės-Banditos užkadrinis balsas. Dėl to 15min kreipėsi į LNK atstovą spaudai Gediminą Malaškevičių.

„Laidos „Bus visko“ Gintarė Gurevičiūtė neveda nuo balandžio 20 d. Gerbiame laidos vedėjos sprendimą, kurį ji priėmė po konsultacijų su televizija.

LNK ragina šioje jautrioje situacijoje visus ne tik laikytis oficialių epidemijos valdymo taisyklių, bet ir išlikti morališkai atsakingais ir nekurstyti visuomenėje nereikalingos įtampos sudėtingu šaliai metu“, – komentarą dėl situacijos pateikė televizijos atstovas spaudai G.Malaškevičius.

Visgi nėra aišku, ar G.Gurevičiūtė ateityje grįš prie laidos vedėjos pozicijos.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Gintarė Gurevičiūtė
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Gintarė Gurevičiūtė

15min primena, kad apie tai, jog dar spalį viešėdama Kipre susirgo koronavirusu, G.Gurevičiūtė prabilo tik dabar, nes teigė bijojusi skandalo. Vis dėlto skandalas, nors ir po pusmečio, kilo.

„Influencerė“ kritikuota dėl to, kad net dingus kvapui ir skoniui toliau sėkmingai atostogavo, be to, grįžusi į Lietuvą koronaviruso testą pasidarė tik po kelių dienų.

Pati Gintarė aiškino nė neįtarusi, kad serga – esą tuo metu uoslės ir skonio praradimas dar nebuvo itin dažnas COVID-19 simptomas, be to, nei vienas termometras Kipro viešbutyje nerodė pakilusios temperatūros.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis