Nepasitenkinimą dėl sugadinto bagažo O.Pikul-Jasaitienė išreiškė „Facebook“ tinkle.
„Mieli draugai! Ar teko kada skristi „Novaturo“ organizuojamais skrydžiais „Small Planet“? Ar kam nors yra tekę atsiimti sugadintus daiktus ar sugadintą bagažą? Ar atsakė už padarytą žalą? Aš iki šiol bandau susisiekti pateikdama visus dokumentus, tačiau mane ignoruoja. Būkit budrūs rinkdamiesi šią kelionių agentūrą. Saugokit savo daiktus! Nes dirbantis personalas ypatingai nerūpestingas“, – rašė Oksana feisbuke.
Taip pat parodė ir aplamdyto vežimėlio nuotraukas: šį atgavo sulankstytais ratais.
„Small Planet Airlines” komentaras
Šią situaciją portalui Žmonės.lt pakomentavo Simonas Bartkus, „Small Planet Airlines” Marketingo departamento direktorius.
Visada situaciją išsiaiškiname ir kompensuojame patirtą žalą, atsižvelgdami į sugadintų daiktų vertes ir kitus kriterijus.
„Tiek keleivių, tiek jų daiktų saugumas ir priežiūra yra absoliutus „Small Planet Airlines“ prioritetas.
Būna atveju, kai dėl tam tikrų techninių priežasčių keleivių daiktai yra apgadinami, tačiau visada situaciją išsiaiškiname ir kompensuojame savo keleiviams patirtą žalą pagal atitinkamus reglamentus, atsižvelgdami į sugadintų daiktų vertes ir kitus kriterijus. Minimu atveju dar aiškinamės detales, tad konkrečių išvadų pateikti negalime“, – paaiškino S.Bartkus.