„Poliarizuotų stiklų“ lyderis Šarūnas Mačiulis: „Kai mečiau gerti, pamačiau naujų spalvų“

Vienas Lietuvos roko scenos veteranų – grupės „Poliarizuoti stiklai“ lyderis Šarūnas Mačiulis yra vienas tų scenos žmonių, kurie ne tik skraidė padangėmis, bet ir vaikščiojo dugnu.
Šarūnas Mačiulis
Šarūnas Mačiulis / TV3 nuotr.

Daug metų Š. Mačiulis buvo neatsiejamas pasilinksminimų dalyvis, tačiau vieną dieną pasakęs sau „stop“, muzikantas ėmė patirti ir pamatyti neatrastas gyvenimo spalvas.

„Tais laikais, kai gerdavau, man viskas buvo dzin, – laidos vedėjui Rimui Bružui atvirai pasakos Š. Mačiulis. – Kartais būdavo – žiūri koncerto įrašą per televiziją ir net nepameni, ar tuomet išvis pakilai į sceną. Bet staiga matai, kad buvai joje...“

Vis dėlto vieną dieną, nieko neverčiamas ir jokioje blaivybės programoje nedalyvaujantis Š. Mačiulis sau pasakė: gana girtauti, metas susirūpinti savo gyvenimu.

Asmeninio albumo nuotr./„Poliarizuoti stiklai“
Asmeninio albumo nuotr./„Poliarizuoti stiklai“

„Jūs neįsivaizduojate, kiek naujų dalykų aš atradau, – užuodžiau naujus kvapus, pamačiau naujas spalvas“, – prisipažįsta roko muzikantas.

Š.Mačiulis, kurio hitai „Medžiai be lapų“, „Poliarizuoti stiklai“, „Stasė“ ir daugelis kitų gyvuos per amžius, sutinka, kad „buvusių alkoholikų“ nebūna.

„Bet svarbiausia atsisakyti pirmos taurelės. Jei tik toje vietoje nesusilaikysi – šakės“, –  patars Š. Mačiulis.

Ar lengva viešumoje suklupusiems žmonėms atsitiesti, ir kas laukia šių dienų susikompromitavusių garsenybių, bus gvildenama laidoje „Vilnius gyvai“ jau šį penktadienį, 16.30 val. per TV3.

TV3 nuotr./Šarūnas Mačiulis
TV3 nuotr./Šarūnas Mačiulis

 

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis