Populiariame JAV seriale nusifilmavusi Simona Milinytė pateko į bėdą: pažeidė sutartį

Simona Milinytė, kitaip žinoma kaip Simonna, pasirodė viename žymiausių, jau dešimtmetį per CBS rodomų JAV serialų „Specialioji Los Andželo policija“ („NCIS: Los Angeles“).
Simona Milinytė
Simona Milinytė / Asmeninio albumo nuotr.

S.Milinytė buvo pakviesta kaip kviestinė viešnia garsaus CBS serialo sezono finale, rašoma žiniasklaidai siųstame pranešime spaudai.

Los Andžele gyvenanti ir filmuose vaidinanti lietuvė apie projektą ilgai negalėjo kalbėti dėl CBS televizijos giežtų sutarčių.

Simona prasitarė, kad ji ir viena iš serialo aktorių papuolė į nedidelę bėdą dar serialo filmavimo metu, kai kovo mėnesį mergina, dalyvavusi filmavime, įdėjo keletą instagramo story, po kurių „NCIS: Los Angeles“ serialo fanai pradėjo nuotraukomis dalintis serialo fanų puslapiuose.

Filmavimo užkulisiai – galerijoje:

Simona juokėsi, kad nežinodama serialo eigos, kadangi jo pati nežiūri, netyčia atskleidė serialo detales bei pati to nenorėdama gerbėjams išdavė, kurie iš dingusių serialo veikėjų grįš į finalinį epizodą.

Užsienio žiniasklaida taip pat suskubo dalintis spėliojimais apie serialo finalinę seriją bei veikėjus – čia yra minima ir Simona.

„Tikrai nemaniau, kad pasidalinta instagramo story gali sukelti tiek kalbų. Kadangi pati šio serialo nežiūriu, mažai žinojau apie veikėjus. Tiek aš, tiek keletas kitų aktorių papuolėme į bėdą, nes pasidalinome keliomis nuotraukomis... Tačiau šįkart CBS prodiuseriai mums atleido. Abi su Catherine (Bell) turėjome ištrinti nuotraukas iš socialinių tinklų ir laukti, kol bus išleista serija.

Tas laukimas yra tikrai kankinantis. Labai norėjau pasidalinti šio filmavimo nuotraukomis. Darbas su CBS buvo tikrai nepamirštama patirtis! Tačiau teko nemažai iškęsti“, – juokėsi Simona.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis