Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Prabangiame žurnalo vakarėlyje – būrys garsių svečių: pasirodė ir Natalija Bunkė su sužadėtiniu

Žurnalas „L'Officiel Lithuania“ surengė pirmąjį vakarėlį po karantino, į kurį plūdo garsiausi šalies veidai. Renginių išsiilgusiai pramogų pasaulio ir mados grietinėlei bene žinomiausio viešbučio sode buvo pristatytas žurnalo liepos ir rugpjūčio numeris.
Saugirdas Vaitulionis, Agnė Jagelavičiūtė, Natalija Bunkė, Edgaras Eidėjus, Inga ir Aivaras Stumbriai
Saugirdas Vaitulionis, Agnė Jagelavičiūtė, Natalija Bunkė, Edgaras Eidėjus, Inga ir Aivaras Stumbrai / Luko Balandžio / 15min nuotr.

„Negaliu patikėti, kad stoviu ant scenos ir pagaliau su šimtais laimingų ir besišypsančių žmonių galiu nuo scenos sveikintis gyvai, o ne per videoskambutį!“ – juokdamasis renginį pradėjo vyrams skirto žurnalo „L’Officiel hommes“ redaktorius Saugirdas Vaitulionis.

„Po kelis mėnesius trukusio karantino, pagaliau galime lengviau atsikvėpti ir prisiminti šventiškos nuotaikos kupinus susibūrimus. Juk visi taip pasiilgome draugų klegesio. Šį vakarą smagu matyti tiek veidų, švenčiančių kartu su mumis. Nors šįmet visi susidūrėme su viruso išbandymu, džiugu, kad skaitytojai leido laiką kartu su „L'Officiel Lithuania“, dėkojame jiems ir šiandien jau didiname savo tiražą“, –sakė „L'Officiel Lithuania“ prodiuserė Elena Puidokaitė-Bruzgulienė.

Luko Balandžio / 15min nuotr./Agnė Jagelavičiūtė ir Saugirdas Vaitulionis
Luko Balandžio / 15min nuotr./Agnė Jagelavičiūtė ir Saugirdas Vaitulionis

„Niekada nemačiau savo mylimiausio pasaulyje miesto tokio gyvo. Tik nužydėjus kaštonams jis visada pradėdavo tuštėti, kol rugpjūčio pradžioje tapdavo toks mieguistas, jog stengdavaisi eiti gatve nekaukšėdama, kad tik jo neprikeltum anksčiau nei būtina, o dabar... Dabar viskas „dega ir putoja.

Žurnalo „L'Officiel Lithuania“ pristatymo akimirkos:

Prisipažįstu, šie metai, vos įpusėję, mane daug ko išmokė, o labiausiai to, kokia nepaprasta vertybė yra būti šalia, džiaugtis ne tuo, kur gali būti, o tiesiog būti. Klausytis muzikos, niekur neskubėti, žiūrėti į dangų ir ganyti debesis. Būkime kartu šią keistą vasarą”, – pristatydama naujausią numerį sakė „L'Officiel Lithuania“ vyr. redaktorė Agnė Jagelavičiūtė.

Vasarai skirtą „L'Officiel Lithuania“ viršelį papuošė garsus modelis Monica Hansen, kuri pastaruosius penkerius metus visą savo dėmesį skyrė maudymosi kostiumėlių kūrimui ir savo prekės ženklo „Monica Hansen Beachwear“ įtvirtinimui mados pasaulyje. Šiandien jos maudymosi kostiumėliais puošiasi visas žvaigždynas, nuo Beyonce, Kim Khardashian, Gigi Hadid, Kate Hudson iki Miley Cyrus ir Christy Brinkley.

„Esame drąsus prekės ženklas, drąsesnis už daugelį kitų. Kalbu ir apie dizainą, ir apie medžiagas, kurias naudojame. Mano kūryboje dera seksualumas ir elegancija, mada ir unikalumas, romantika ir minimalizmas“, – pasakoja kūrėja.

Luko Balandžio / 15min nuotr./Simona ir Jonas Nainiai
Luko Balandžio / 15min nuotr./Simona ir Jonas Nainiai

Vakaro metu publika klausėsi gyvos muzikos koncerto – projekto „90s LIVE“ kartu su Jurgiu Brūzga. 10-ojo dešimtmečio dvasios įkvėptą vakarėlį dovanojo gyvos muzikos projektų organizatoriai „Rootslive“, renginiuose profesionaliai atliekama muzika pasirūpinantys iki smulkiausių detalių.

Kadangi tai pirmasis „L'Officiel Lithuania“ kviestinis vakaras po karantino, pasirinktas „after quarantine“ renginio aprangos kodas, kvietęs svečius nevaržyti fantazijos.

Renginio dekoru pasirūpino „Kandeliabrai“, o vaišes surengė lietuviški ledai „Dione“, susirinkusius vaišinę išskirtinio skonio ledais, nuo pagardintų kietuoju sūriu ir spanguolėmis, mangais su ispaninių šalavijų sėklomis iki „Spritz“ skonio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos