Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Prabangių batų prekės ženklo gimtadienyje dalyvavusios garsenybės: „Ne etiketė esmė, o kokybė“

Vilniuje, prabangos prekių butike, ketvirtadienio vakarą buvo nutiestas raudonas kilimas. Čia vyko batų prekės ženklo „Jimmy Choo“ 20 metų jubiliejaus šventė, į kurią atvyko gausybė verslininkų ir pramogų pasaulio garsenybių.
Karolina Toleikytė, Daina Bosas ir Marija Randers, Asta Valentaitė, Andrius ir Vaiva Jankauskai
Karolina Toleikytė, Daina Bosas ir Marija Randers, Asta Valentaitė, Andrius ir Vaiva Jankauskai / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Švęsdamas 20 metų jubiliejų garsus prekės ženklas įvairių pasaulio miestų butikuose, kuriuose parduodama ši produkcija, šįmet rengia įspūdingus vakarėlius: tiesia raudoną kilimą, į vazas merkia baltas kalijas, rūpinasi geriausia didžėjų muzika ir sukviečia gražiausius miesto žmones, kurie turi galimybę stebėti naujausios „Jimmy Choo” avalynės kolekcijos pristatymą.

Vilnius neatsiliko nuo pasaulio mados sostinių. Vaido Jankausko šeimos valdomame butike „Du Broliai“ susirinkusiųjų buvo tiek daug, kad batų kolekcijos pristatymą teko stebėti visiems pasispaudus.

Į prabanga dvelkiantį renginį atvyko gausybė Lietuvos verslininkų ir garsenybių, tarp kurių – Daina Bosas su dukra Marija Randers, Mantas Petruškevičius, Rasa Arlauskienė, Simona Starkutė, Karolina Toleikytė, Eduardas Fedotovas ir Rūta Mackevičiūtė, Asta Valentaitė ir daugelis kitų.

Žmonės.lt susirinkę svečiai paatviravo, kokių madingų apdarų įsigijo šį rudens sezoną ir atskleidė, kiek prekės ženklas ir kaina jiems yra svarbūs.

Verslininkė Daina Bosas į vakarėlį atvyko su dukra Marija Randers. „Mes gyvename skirtinguose miestuose, bet Marija jau pasiekė tą amžių, kai galime kartu eiti į renginius. Tą ir darysime“, – šypsojosi D.Bosas.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Prekės ženklo „Jimmy Choo“ jubiliejaus akimirka
J.Kalinsko nuotr./Daina Bosas su dukra Marija

„Visada linksma susitikti su mama, nes retai matomės, o renginy apsilankyti yra tikrai įdomu“, – teigė M.Randers.

„Kokiai merginai nepatiktų tokie renginiai. Ji po to atsikąs, bet dabar tegul pavaikšto“, – juokėsi D.Bosas.

Paklausta, ar jai svarbūs prabangūs prekės ženklai, D.Bosas teigė, kad svarbiausia yra drabužio kokybė ir tai, kad jis būtų patogus. Kiekvieną sezoną D.Bosas drabužių naujais nekeičia ir naujausių madų nesivaiko.

„Aš gerbiu kūrėjų rūbus, todėl kiekvieną sezoną savo spintos neatnaujinu. Derinu klasiką ir kažką iš naujų kolekcijų. Niekada drabužių nemėtau, atiduodu juos dukrai ar dukterėčioms, bet nėra ir taip, kad baigiasi sezonas ir rūbus keičiu. Prekės ženklas kuo toliau, tuo mažiau man svarbus. Žiūriu, kad drabužis būtų patogus, kiek į jį įdėta darbo, kokia jo medžiaga ir kokybė. Prioritetas man – patogumas“, – Žmonės.lt pasakojo D.Bosas.

Vakarėlyje dalyvavęs floristas ir renginių stilistas Mantas Petruškevičius pasakojo, kad šį sezoną drabužių iš naujų kolekcijų neįsigijo, nes, pasak jo, svarbiausia – ne naujausi rūbai, o tai, kaip kiekvienas sugeba derinti įvairius drabužių derinius.

„Niekada neseku kitų pėdomis ir neskubu kažko įsigyti, nes visko turiu ir nemanau, kad tie daiktai, kuriuos įsigijau pernai metais, turėtų tapti nemadingais ar man nenešiojamais. Labai sunku pasakyti, ar reikia drabužius keisti kas sezoną. Vieniems taip, kitiems – ne. Man nereikia, nes aš ir taip spindžiu. Galiu nuogas išeiti į gatvę, vis tiek spindėsiu“, – juokėsi M.Petruškevičius.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Prekės ženklo „Jimmy Choo“ jubiliejaus akimirka
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Mantas Petruškevičius ir Vaiva Jankauskienė

M.Petruškevičius įsitikinęs, kad nesivaiko prabangių prekės ženklų, nes gražiai apsirengti galima ir dėvint paprastesnių prekės ženklų apdarus.

„Man svarbu, kad iš tam tikrų mėgstamų prekės ženklų turėčiau bent po vieną daiktą ir juos, atėjus laikui, panaudočiau. Bet drabužiai tam ir yra kuriami, kad juos derintumėme, todėl ne prekės ženklas yra esmė. Man labai patinka ieškoti rūbų ir ne prabangos prekių parduotuvėse. Net šiandien esu pasipuošęs jų drabužiu. Nematau būtinybės, kodėl turėčiau pirkti prabangos prekes. Juk ne etiketė esmė, o kokybė. Svarbiausia – mokėti suderinti drabužius ir žinoti apie ką tu gyveni, o ne plačiai atverti piniginę“, – pasakojo jis.

„Jimmy Choo“ naujausios kolekcijos modeliu tapusi Karolina Toleikytė taip pat pritarė, kad kiekvieną sezoną drabužių spintos atnaujinti nereikėtų ir prabangių prekių vaikytis nederėtų.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Prekės ženklo „Jimmy Choo“ jubiliejaus akimirka
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Karolina Toleikytė

„Rudens sezonui jau apsipirkau, nes visai neseniai buvau Niujorke ir teko įsigyti daug gražių daiktų. Bet kiekvieną sezoną tikrai neatsinaujinu, nes mėgstu tuos drabužius, kuriuos galiu derinti vienus su kitais, todėl kiekvieną sezoną spintą užpildyti užtenka keliomis naujomis prekėmis.

Man tikrai nesvarbi drabužio etiketė, bet didelį dėmesį skiriu drabužio kokybei. Visada akcentuoju kokybę, tad nesvarbu, ar tai dizainerio rūbas, ar ne. Apskritai, naujausios tendencijos yra tokios, kai prabangaus prekės ženklo rūbus derini su kasdienio prekės ženklo drabužiais. Gali nešioti H&M palaidinę ir užsivilkti YSL švarką ir pan. Manau, kad tai yra labai protingas ir racionalus požiūris į stilių“, – Žmonės.lt pasakojo K.Toleikytė.

Modelis ir stilistė Asta Valentaitė teigė, kad užklupus naujam sezonui į parduotuves nepuola. Anaiptol, moteris turi gausybę drabužių, kuriuos gali pritaikyti ir skirtingiems sezonams, ir skirtingiems metų laikams.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Prekės ženklo „Jimmy Choo“ jubiliejaus akimirka
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Asta Valentaitė

„Prisipažinsiu, rudens sezonui dar nieko neįsigijau. Manau, kad nėra taisyklės, kad kiekvieną sezoną turi įsigyti kažką naujo. Turiu daiktų, kurie nesensta ir juos galiu naudoti kiekvieną sezoną. Atsinaujinu vienu ar kitu pirkiniu, bet man patinka kokybiški rūbai, kuriuos galiu nešioti metų metus. Viso garderobo keisti tikrai nebūtina.

Kalbant apie prabangius prekės ženklus, jie jau manęs neimponuoja. Galbūt anksčiau man buvo svarbu turėti garsaus dizainerio drabužį ar aksesuarą, tačiau dabar dėmesį labiau kreipiu į kokybę ir į tai, ar drabužis man tinka“, – tikino A.Valentaitė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos