Šitaip atsipalaiduoti po darbų mėgsta pramogų pasaulio veidai, antradienio vakarą leidę virtualios realybės erdvėje „VR Cafe“: žurnalistas ir viešųjų ryšių specialistas Saugirdas Vaitulionis, asmeninis sporto treneris Martas Kalendra, papuošalų kūrėjas Sigitas Praspaliauskas, prekės ženklo „Go.Mante“ kūrėja Vidmantė Martikonytė-Medišauskienė su sūnumi Mantvydu ir kelionių organizatorius Rimvydas Širvinskas-Makalius.
Laisvalaikį įprasta leisti kine, teatre, koncerte ar tiesiog susitikus namuose su draugais. Bet su tais pačiais bičiuliais pramogauti galima ir kitaip – nusikeliant ten, kur nuvykti nesiūlo jokia kelionių agentūra. Pavyzdžiui, tikru kosminiu laivu tiesiai į mėnulį, arba staiga atsidurti savo pamėgtoje kavinėje Paryžiuje... Čia akimirksniu gali atsidurti ten, kur nė nesapnavai: kosmose, po vandeniu, fantastiniame filme, pamėgtame kompiuteriniame žaidime, snieguotose kalnų viršūnėse, akis į akį su banginiu, dinozauru ar zombiu, išgyventi istorinius įvykius.
Kelionių ekspertas Rimvydas Širvinskas-Makalius su kolegomis virtualioje erdvėje jau irgi yra pabuvojęs, todėl drąsiai sako, kad šitokie žaidimai labai greitai sužavi ir įtraukia. „Smagu ne tik pačiam dalyvauti, bet ir stebėti žaidžiančius draugus.“
Į realiai nufilmuotą ar kompiuteriu sukurtą aplinką laisvalaikiu mielai nusikelia asmeninis moterų sporto treneris Martas Kalendra.
„Pirmą kartą pasirinkau žaidimą, kurio metu buvau perkeltas ant dangoraižio stogo. Tada dar kartą įsitikinau, kad labai bijau aukščio. Galiu pasakyti, kad tai išties puikus dalykas, siekiant atsikratyti baimių, nes juk vistiek supranti, kad esi virtualioje realybėje. Kuomet dar kartą su drauge išbandžiau tą patį žaidimą, baimė buvo šiek tiek mažesnė. Mėginau ir šaudyti zombius! Nors esu vyras, iš visų pusių užpuolus pabaisoms, vos neprileidau į kelnes, o draugė klykė iš karto pradėjusi žaisti! Ją stebint ėmė juokas, nes po kambarį lakstė šaukdamasi pagalbos. Turėjau pribėgti, apkabinti ir ją nuraminti“, – linksmais prisiminimais dalinasi Martas.
Prekės ženklo „Go.Mante“ kūrėja Vidmantė Martikonytė-Medišauskienė „Ogmios mieste“ įsikūrusioje virtualios realybės erdvėje apsilankė su sūnumi Mantvydu, kuris virtualius žaidimus atradęs seniai, o štai ji pati šitaip pramogavo pirmą kartą: „Bijau greičio ir aukščio, todėl pasirinkau pasiplaukiojimą su žuvytėmis. Viskas taip tikroviška! Ir visai nebaisu, priešingai – labai gražu!“
Papuošalų kūrėjas Sigitas Praspaliauskas juokėsi, kad nors ir suvokė, kad tai, ką mato per specialius akinius, nėra tikra, perlipti per vidinį jaudulį, atsiradusį dėl itin tikroviškos aplinkos, nebuvo lengva: „Adrenalino bomba! Išbandžiau baisiausią – turėjau pereiti lenta, nutiesta tarp dangoraižių. Suvokiau, kad realiai stoviu tvirtai ant žemės, bet baimės vis tiek buvo užtektinai. Čiuožiau ir slidėmis nuo kalno. Jausmas toks, lyg suptumeisi ant supynių, o kai nukrenti, rodos, tikrai atsiduri ant žemės. Užtat šaudyti zombius pasirodė paprasta, nes nejaučiau nesvarumo būsenos. Eičiau ir dar kartą. Čia ypač linksma su draugų kompanija – vis kažkas naujo ir neįprasto.“