Prekės ženklą „Female“ valdo nebe duetas: Sandra Šernė nusprendė pasitraukti

Prieš penkerius metus „Female“ prekės ženklą įsteigusios Sandra Šernė ir Ieva Grybauskienė pasuko skirtingais keliais – moterys drabužių kartu nebekurs. Šią žinią 15min patvirtino ir pati Sandra, kuri paaiškino, kad tai buvo jos sprendimas.
 Sandra Šernė ir Ieva Grybauskienė
Sandra Šernė ir Ieva Grybauskienė / Organizatorių ir Vinco Alesiaus nuotr.

Po Naujųjų metų Sandra Šernė pasidalijo jaudinančia žinute apie tai, kad praeiti metai buvo vieni sunkiausių jos gyvenime. 15min susisiekė su moterimi, kuri atskleidė, kad prie to iš dalies prisidėjo drabužių linijos „Female“ dueto išsiskyrimas.

„Šį sprendimą labai ilgai priiminėjau. Nusprendžiau atsiskirti ir pradėti savo individualią veiklą. Tai įvyko ne dėl kažkokių konfliktų ar dėl kokių nors kitokių situacijų. Tiesiog tai buvo mano asmeninis sprendimas, prie kurio prisidėjo ir praeitų metų įvairios patirtys.

Norėjau būti viena pati, su savimi, nes tai yra kūrybinis procesas. Tačiau manau, kad mums puikiai sekėsi ir dviese, bet vis tik noriu pasilikti prie to pačio, kad šiame kelyje noriu būti viena“, – atvirauja S.Šernė.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Sandra Šernė
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Sandra Šernė

Būtent todėl ji netrukus įkūrė atskirą savo drabužių liniją. Ji teigia, kad viskas oficialiai prasidėjo sausio 6 dieną, kai su kolege draugiškai išsiskyrė, pasidalijo kūriniais.

„Tarp mūsų nebuvo jokio pykčio, viskas vyko draugiškai. Esame draugės jau 12 metų, todėl jomis ir likome. Prieš išeidama, išsinešiau savo kūrybą, savo rūbus, o dalis kūrybos liko jai. Tiesiog norėjau tokio atskiro ir oficialus savo kelio. Ir viskas dar kuriama, noriu viską parengti gražiai, tvarkingai“, – pasakoja Sandra.

Visgi ji tikina, kad buvusi kolegė I.Grybauskienė ir toliau dirbs su „Female“ projektu. Drabužių linija neužsidaro, toliau gyvuos, tačiau jau be S.Šernės.

„Norėjau gražiai, tvarkingai išsiaiškinti su drauge. Nieko nedariau jai už nugaros. Laukiau to momento, kai galėsime viską gražiai išspręsti. Šitas projektas nebuvo paruoštas. Dabar trūksta tik jį pristatyti, nes žinau, ką darau ir ko noriu“, – šypsodamasi sako žinoma moteris.

Vinco Alesiaus nuotr./Darvydas Šernas, Ieva Grybauskienė, Sandra Šernė ir Paulius Grybauskas
Vinco Alesiaus nuotr./Darvydas Šernas, Ieva Grybauskienė, Sandra Šernė ir Paulius Grybauskas

Nauja Sandros drabužių linija orientuota tik į vestuvines ir vakarines sukneles. Ji teigia, kad šiai vasarai jau turi būsimų nuotakų, kurioms ketina atiduoti visą save dėl vestuvinių suknelių.

„Mano pagrindinė idėja ir visas dėmesys bus sutelktas tik į vestuvines ir vakarines sukneles. Jau dabar palengva visi mano kūrybos modeliai iš „Female“ keliauja į mano naują studiją. Tikiuosi, iki pavasario vidurio viską jau turėsiu ir kiti galės šiuos kūrinius pamatyti“, – 15min teigia S.Šernė.

Apie galimą susijungimą su kuo nors kitu Sandra kol kas nesvarsto. Ji mano, kad dabar populiaru ir madinga kurti bendras kolekcijas, sąjungas. Tačiau apie tai dabar galvoti nenori ir sako, jog kol kas dirbs kaip draugės, tik kiekviena savo kryptimi, su savo idėjomis ir veikla.

15min primena, kad S.Šernė ir I.Grybauskienė kūrybinį duetą „Female“ įkūrė 2015 metais. Moterys tada pasakojo, kad drabužiai yra būdas išreikšti save, sukurti savo stilių ir juo reprezentuoti save aplinkai, kurioje esi. Moterį gražia daro tai, kas priverčia ją spinduliuoti moteriškumu, elegancija.

„Man puošimasis asocijuojasi tik su suknelėmis. Jų turiu pilną spintą, gal todėl ir mūsų kolekcijoje dominuoja suknelės“, – šypsosi S.Šernė.

Pirmieji modeliai skirti stilingai miesto moteriai, kuri nori puoštis ir žavėti aplinkinius.

„Mūsų suknelės papuoštos lengvai nuimamomis detalėmis, kurios paprastą biuro suknelę pavers įspūdinga vakarėlio suknele. Sukūrėme ne tik sukneles, bet ir aksesuarus joms, kurie lengvai prisisega ir nusisega,“ – pasakojo I.Grybauskienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis