„Queens of Roses“ narės nusikėlė į Teksasą: naujausioje fotosesijoje – ir paslėpta žinutė

Norint nukeliauti į tolimiausias Nevados prerijas užtenka žvilgtelti į merginų grupės „Queens of Roses“ naujausios fotosesijos nuotraukas. Trijulė atrodo lyg amerikietiškų vesternų veikėjos, paskendusios įspūdinguose smėlio karjeruose. Ir nors Akvilė Kisielienė, Dileta Meškaitė-Kisielienė ir Monika Mėčiūtė šiandien atrodo savimi pasitikinčios, drąsios ir moteriškos, visgi yra turėjusios ne vieną kompleksą, o mylėti save mokosi iki šiol.
„Queens of Roses” fotosesija
„Queens of Roses” fotosesija / Editos Nyork nuotr.

„Svarbiausia atskirti meilę sau, nuo savęs įsimylėjimo“ – įsitikinusi Akvilė. „Išmintinga moteris sugebės savęs neišaukštinant spinduliuoti savo žavesiu ir taip išsiskirti minioje. Ir galbūt tam nereikės nei prabangios suknelės, nei deimantų. Įdomi ir intelektuali – tai būtų tos moteriškumo savybės, kurias tobulinti kiekvienai moteriai palinkėčiau pirmiausiai“.

Nors Akvilė jau vaikystėje buvo aktyvi ir drąsi, tačiau trūkumų, ji teigia, tikrai turėjusi. „Visuomet jaučiausi šiek tiek per liesa, rengdavausi keletu sluoksnių drabužių, kad tik atrodyčiau stambesnė. Negalėjau pasigirti ir tobula veido oda ar labai gražiais storais plaukais.

Editos Nyork nuotr./„Queens of Roses” fotosesija
Editos Nyork nuotr./„Queens of Roses” fotosesija
Editos Nyork nuotr./„Queens of Roses” fotosesija
Editos Nyork nuotr./„Queens of Roses” fotosesija

Bet tai netrukdė užsiimti mėgstama veikla, lankyti daugybės būrelių, lavinti savo talentus ir jau nuo vaikystės stovėti scenoje. Nepaisant pačios susikurtų išvaizdos trūkumų, pasitikėjimas savimi buvo išaugęs tiek, kad dėl pasipūtimo ir atsiradusios vaikiškos arogancijos draugės manęs porai dienų net išsižadėjo“, – su šypsena prisimena Akvilė.

Pamilti save vis dar mokosi prieš kiek daugiau nei metus į grupės veiklą įsiliejusi Monika. Ji džiaugiasi, kad ilgus metus lydėjusių kompleksų per paskutinius metus liko kur kas mažiau: „Daug metų nešiojau dantų breketus, nenorėjau šypsotis, kompleksavau dėl svorio, odos, ir dar būtų galima ilgai vardintis.

Editos Nyork nuotr./„Queens of Roses” fotosesija
Editos Nyork nuotr./„Queens of Roses” fotosesija

Bet moteriška draugystė, komplimentai bei patarimai yra geriausia motyvacija ir postūmis save pamatyti kitomis akimis. Dabar yra tas laikas, kada pradedu įgauti vis daugiau pasitikėjimo, atrasti laiko savo pomėgiams, ir galiausiai, džiaugtis savo išvaizda!”.

„Mes turime tiek kompleksų, kiek pačios susikuriame. Kuo daugiau užsiimsime mėgstama veikla, bendrausime su įdomiais žmonėmis, tuo mažiau laiko turėsime ieškoti savo trūkumų. Mus į priekį stumti turi nenutrūkstamas mokymosi procesas, kuris ir leis atsiskleisti didžiausiems mūsų proto, gebėjimų ir talentų rezervams“, – mintimis dalinosi Dileta.

Editos Nyork nuotr./„Queens of Roses” fotosesija
Editos Nyork nuotr./„Queens of Roses” fotosesija

Atlikėjas fotosesijų metu dažniausiai galima pamatyti besijuokiančias ir spalvingas, tačiau šį kartą nuotraukose merginos kitokios.

„Prisipažinsiu, ir šį kart norėjome disco ball‘ų, tūso, blizgučių, rokenrolo, fejerverkų. Nes atrodo, kad tai atspindi mus – visada darančias šventę sau ir kitiems. Tačiau fotografė Edita vis pamato ir kitą mūsų veidą. Dėl to ši fotosesija turi paslapties, ugnies ir ramybės tuo pačiu metu“, – džiaugėsi Dileta.

Fotosesijos akimirkos – galerijoje:

Fotografė bei stilistė Edita Nyork jau yra sukūrusi ne vieną ryškią merginų fotosesiją.

„Stengiamės įamžinti kiekvieną grupės „Queens of Roses“ etapą, nes visi jie yra mūsų muzikinio kelio dalis – keičiasi mus supantys žmonės, keičiamės ir mes pačios. Dėl to ir nuotraukos kiekvieną kartą labai skirtingos – Edita turi ne tik išskirtinį stiliaus pojūtį, bet ir savitą fotografijos braižą“, – kalbėjo Akvilė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis