R.Mackevičiaus kalėdiniame kalendoriuje liko vos dvi datos renginiams: atskleidė naują tendenciją

Nors dar tik rugpjūtis, televizijos laidų ir renginių vedėjo Rolando Mackevičiaus kalendoriuje gruodžio mėnesį liko vos dvi renginiams atviros datos. Jau baigia užsipildyti darbais ir kitų žymių atlikėjų bei grupių žiemos sezono tvarkaraščiai. Renginių organizatoriai, vedėjai ir atlikėjai sutartinai tvirtina: šiemet pasiruošimas žiemos renginiams prasidėjo neįprastai anksti.
Rolandas Mackevičius
Rolandas Mackevičius / Teodoro Biliūno / 15min nuotr.

Renginių rinkoje sezoniškumo praktiškai nebeliko

„Jau dabar beveik visoms datoms žiemos sezonui išgraibstyti geidžiamiausi renginių vedėjai – Rolandas Mackevičius, Mantas Stonkus, Mindaugas Stasiulis. Tikiu, kad darbo būsimą žiemos sezoną turės visi, nes renginių bus labai daug“, – pastebi renginių paslaugų grupės „ReKūrai“ vadovas Aurimas Kamantauskas.

Jis priduria, kad šiemet žiemos renginiams pradėta ruoštis kone pusmečiu anksčiau – pirmosios rezervacijos prasidėjo dar net pavasariui neprasidėjus, todėl nieko keisto, kad ir renginių vedėjų ir atlikėjų kalendoriai taip pat jau baigia užsipildyti.

„Yra posakis „Baigėsi Dakaras, prasideda Dakaras“. Tą patį jau galima pasakyti ir apie kalėdinius renginius – baigėsi Kalėdos ir prasideda kitų metų Kalėdos.

Manto Gudzinevičiaus nuotr./Renginys
Manto Gudzinevičiaus nuotr./Renginys

Nors dar tik rugpjūtis, jau esame išpardavę pusę gruodžio ir sausio mėnesio. Todėl šiuo metu mes įgyvendiname didelius vasaros renginių projektus ir lygiagrečiai dirbame su kalėdinėmis temomis. Tas pats ir su vasara: jau dabar tvirtiname užsakymus geriausioms lokacijoms ir vedėjams 2024-ųjų liepos ir rugpjūčio renginiams. Tai yra didžiulis pokytis rinkoje, į kurį reaguodami mes didiname pajėgas, priimame naujus darbuotojus, perplanuojame komandos atostogas – darbų sezoniškumas praktiškai išsitrynė“, – apžvelgia renginių organizatorius A.Kamantauskas.

Kad šiemet rezervacijos žiemos renginiams pasipylė itin anksti, pastebi ir renginių vedėjas R.Mackevičius. Be to, jis sako, kad jei anksčiau sausio mėnuo simbolizavo įtempto žiemos renginių maratono pabaigą, tai dabar renginiai visu pajėgumu vyksta ir pirmąjį metų mėnesį.

„Sausis – tai naujasis gruodis“, – tvirtina R.Mackevičius.

„Šventinės kainos laikosi ir sausio mėnesį, tačiau užsakymų šį mėnesį yra nemažai ir vis daugėja“, – teigia žymus renginių vedėjas.

Gyvos muzikos projektų agentūros „Rootslive“, atstovaujančios tokiems atlikėjams, kaip Dileta, Alen Chicco, Cleulia Udongwo, Augustė Vedrickaitė, Jurgis Brūzga, Baiba ir kt., vadovas Simonas Čepėnas taip pat teigia, kad šią vasarą sulaukiama labai daug užklausų dėl gruodžio, sausio ir vasario mėnesio renginių. „Palyginti su ankstesniais metais, tai yra labai neįprasta“, – sako S.Čepėnas.

Jis priduria, kad naujuoju gruodžiu jau virsta ne tik sausio, bet ir vasario mėnesiai: „Pastaruoju metu kasmet turime smarkiai užpildytą sausio mėnesį, bet daugėja renginių ir vasarį“, – sako jis.

Siekia nustebinti ir darbuotojus, ir konkurentus

Daugiau nei dvidešimt metų renginius organizuojantis A.Kamantauskas pastebi, kad įmonės konkuruoja tarpusavyje dėl pageidaujamų renginio vietų, vedėjų ir atlikėjų, todėl ir šventėms pradedama ruoštis vis anksčiau – siekiama pirmauti ne tik versle, bet ir organizuojant šventes savo darbuotojams.

Pauliaus Peleckio / 15min nuotr./Aurimas Kamantauskas
Pauliaus Peleckio / 15min nuotr./Aurimas Kamantauskas

„Įmonių renginių akimirkos iškart atsiduria socialiniuose tinkluose, o turinys juose formuoja įmonių darbdavio įvaizdį ir tai mato visi – ir esami, ir potencialūs darbuotojai, ir kitos sektoriaus įmonės. Tai viena priežasčių, kodėl įmonės nori nustebinti organizuojamu renginiu bei jame naudojamais kūrybiniais sprendimais, technologijomis ne tik darbuotojus, bet ir konkurentus.

Kiekvienas siekia padaryti geresnį renginį nei kiti, o siekiant parodyti, koks jis buvo įspūdingas, reikia vizualiai stiprių sprendimų, gerų nuotraukų ir renginio vaizdo įrašo. Viena vertus, tai reikalauja papildomų investicijų renginio biudžete, bet kartu tai yra puiki žinia scenografams, dekoratoriams, dizaineriams, fotografams ir videografams“, – teigia renginių paslaugų grupės „ReKūrai“ vadovas.

Teks mokėti brangiau

Nors šventiniai žiemos sezono renginiai dėl infliacijos šiemet kainuos iki 20 proc. brangiau nei pernai, tačiau norinčiųjų švęsti – tik daugėja. Populiariausiems šalies renginių vedėjams bei atlikėjams jau dabar prognozuojami rekordiniai metai: užsakymų yra daugiau nei progų švęsti.

Pasak renginių vedėjo R.Mackevičiaus, kainų pokyčiai gąsdina ne visus – didelės įmonės noriai investuoja į šventės kokybę, o jeigu Lietuvoje darosi per ankšta, savo renginius perkelia ir už šalies ribų.

„O tada kartu vežasi ir mus – renginių vedėjus. Pats šį sezoną dirbsiu su keliomis įmonėmis, kurios pasiūlė vesti užsienio šalyse jų organizuojamus renginius“, – dar vieną naują tendenciją įžvelgia R.Mackevičius.

Asmeninio archyvo nuotr./Rolandas Mackevičius ir Aurimas Kamantauskas
Asmeninio archyvo nuotr./Rolandas Mackevičius ir Aurimas Kamantauskas

Liekantys švęsti Lietuvoje, anot A.Kamantausko, šį sezoną graibsto tas renginių erdves, kurios turi gerą infrastruktūrą bei vizualiai sužadina dalyvių įspūdį. Pavyzdžiui, tokias kaip Dūmų fabrikas, kuris suteikia išskirtinę galimybę iki renginio durų atvykti traukiniu.

„Nemažai dėmesio sulaukia ir Betono fabrikas, taip pat „AeroCity“, Vilniaus oro uosto VIP terminalas, Taksi parkas ir naujasis riedančių transporto priemonių muziejus, NATO suvažiavimo būstine tapęs LITEXPO“, – vardija A.Kamantauskas.

Pasak jo, šiemet džiugina ir naujų veidų desantas renginių industrijoje, tarp kurių – nemažai moterų. „Jau ne pirmus metus scenoje dirbančių Gabrielės Martirosian, Linos Rastokaitės, Indrės Kavaliauskaitės gretas papildė nauji vardai – Justė Žičkutė, Augustė Nombeko, Milda Noreikaitė“, – pasakojo A.Kamantauskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis