R.Rimgailaitė – apie šventinius įvaizdžius: ką rinktis ir ko vengti Kalėdoms ir Naujiesiems metams

Įmonės vakarėliai, šventinė Kalėdų vakarienė su šeima, siautulingas Naujųjų metų vakaras – laukiamos, bet ir nemažai rūpesčių sukeliančios šventės. Viena iš nerimo priežasčių – nežinia, kaip pasipuošti. Tam, kad artėjančias šventes sutiktume stilingi, patarimus žeria dizainerė Rimantė Rimgailaitė, šiuo metu savo ekspertinėmis žiniomis besidalinanti ir su Vilniaus kolegijos Mados dizaino katedros studentais.
Dizainerės R.Rimgailaitės kurti šventiniai įvaizdžiai
Dizainerės R.Rimgailaitės kurti šventiniai įvaizdžiai / Asmeninio archyvo nuotr.
Temos: 2 Įvaizdis Stilius

Kiekvieno savo stiliumi besirūpinančio žmogaus šventinis pirkinių sąrašas nebus išbaigtas, kol jame nerasime: ryškaus, žaismingo ir didelio megztinio, trumpo sijono, ryškių pėdkelnių bei žėrinčių aksesuarų.

Tautvydo Stuko nuotr./Rimantė Rimgailaitė
Tautvydo Stuko nuotr./Rimantė Rimgailaitė

„Šių metų šaltąjį sezoną dominuoja raudona spalva. Ja savo įvaizdį galima nuspalvinti nuo galvos iki kojų arba pasirinkti tik vieną akcentą, pavyzdžiui, mažą rankinę ar batelius. Taip pat lyderiaujančių pozicijų jau daugelį metų iš eilės neapleidžia ir blizgių paviršių audiniai“, – sako R.Rimgailaitė.

Asmeninio archyvo nuotr./Dizainerės R.Rimgailaitės kurtas šventinis įvaizdis
Asmeninio archyvo nuotr./Dizainerės R.Rimgailaitės kurtas šventinis įvaizdis

Dizainerė pastebi, kad žmonės kiekvienais metais puoštis nori vis labiau: „Ir tai – nuostabu! Šventinis laikotarpis yra apie kalėdinio laukimo džiaugsmą, todėl tai turėtų atsispindėti ir mūsų stiliaus pasirinkimuose. Juk drabužiai tikrai padeda sukurti pakilią atmosferą.“

Skirtingoms progoms – skirtingi patarimai

Einant į kalėdinį vakarėlį darbe, svarbiausia, atsižvelgti į numatytą aprangos kodą (angl. dress code) ir nebijoti eksperimentuoti: „Pažiūrėkite į temą žaismingai ir joje pabandykite atrasti bei atskleisti save. Įvaizdžio pasirinkimo procesas gali būti malonus ir džiugus, tereikia nepalikti šio darbo paskutinei dienai prieš šventę.“

Asmeninio archyvo nuotr./Dizainerės R.Rimgailaitės kurtas šventinis įvaizdis
Asmeninio archyvo nuotr./Dizainerės R.Rimgailaitės kurtas šventinis įvaizdis

Kalėdinei vakarienei su šeima vertėtų rinktis jaukius, šventinius, bet ne per puošnius drabužius. Anot dizainerės, ši diena yra apie rimtį, apmąstymus, todėl blizgi trumpa suknelė ar itin ryškus proginis makiažas čia atrodytų nelabai skoningai.

Asmeninio archyvo nuotr./Dizainerės R.Rimgailaitės kurtas šventinis įvaizdis
Asmeninio archyvo nuotr./Dizainerės R.Rimgailaitės kurtas šventinis įvaizdis

„Ramių, žemiškų spalvų, pavyzdžiui, samanų žalios, rudos ar tamsiai raudonos spalvos suknelės, jaukūs megztukai, klasikinio kirpimo kelnės, sijonai – paprasti, bet šventiniam vakarui su šeima puikiai tinkantys įvaizdžiai. Svarbiausia, kad pasirinktas stilius jums leistų jaustis savimi, būtų patogus, nevaržytų“, – pataria VIKO lektorė R.Rimgailaitė.

Seksualumą, rafinuotą puošnumą dizainerė siūlo dedikuoti Naujųjų metų vakarui. „Padės blizgūs audiniai, ryškios detalės, aksesuarai. Svarbiausia, nebijoti eksperimentuoti, stebinti save ir kitus. Kartu su VIKO Menų ir kūrybinių technologijų studentais būtent tai ir stengiamės daryti atlikdami įvairius projektus – ieškome netikėtų sprendimų, pasitelkiant drabužius stengiamės sukurti ne tik gražų, bet ir istoriją pasakojantį įvaizdį.“

Asmeninio archyvo nuotr./Dizainerės R.Rimgailaitės kurtas šventinis įvaizdis
Asmeninio archyvo nuotr./Dizainerės R.Rimgailaitės kurtas šventinis įvaizdis
Asmeninio archyvo nuotr./Dizainerės R.Rimgailaitės kurtas šventinis įvaizdis
Asmeninio archyvo nuotr./Dizainerės R.Rimgailaitės kurtas šventinis įvaizdis

Mėgstantys klasiką neprašaus nusprendę 2024-uosius sutikti pasipuošus juodos ar kitų tamsių spalvų atspalviais, įdomių faktūrų, tekstūrų audiniais. Norintiems išsiskirti, tradiciškai rekomenduojama rinktis raudoną, sodrią žalią, mėlyną, auksinę, sidabrinę spalvas ar metalizuotus audinius.

Didžiausia stiliaus klaida – pamiršti antrą pusę

„Nesvarbu, į kokią šventę einate kartu su savo antrąja puse, jūs tiesiog negalite pamiršti, kad jūsų abiejų įvaizdžiai turi derėti. Manau, klaidinga ir neetiška parnerio atžvilgiu, jei vienas iš jų į šventę ateina išsipustęs, o kitas – paprastai, kasdieniškai. Taip sukuriamas nebūtinai teisingas įspūdis, neva, antroji pusė buvo pamiršta“, – sako VIKO lektorė R.Rimgailaitė.

Asmeninio archyvo nuotr./Dizainerės R.Rimgailaitės kurtas šventinis įvaizdis
Asmeninio archyvo nuotr./Dizainerės R.Rimgailaitės kurtas šventinis įvaizdis
Asmeninio archyvo nuotr./Dizainerės R.Rimgailaitės kurtas šventinis įvaizdis
Asmeninio archyvo nuotr./Dizainerės R.Rimgailaitės kurtas šventinis įvaizdis

Todėl dizainerė ragina nepamiršti pagalvoti ne tik apie savo, bet ir antrosios pusės įvaizdį. Jei reikia – padėti, patarti stiliaus klausimais. „Lietuvoje dažnai matome, kai moteris į šventę atvyksta labai pasipuošusi, o vyras stiliaus atžvilgiu atrodo skurdžiai, tarsi būtų pamirštas. Negerai. Visgi, poros įvaizdis turėtų būti harmoningas.“

Asmeninio archyvo nuotr./Dizainerės R.Rimgailaitės kurtas šventinis įvaizdis
Asmeninio archyvo nuotr./Dizainerės R.Rimgailaitės kurtas šventinis įvaizdis

Na, o ištikus stiliaus krizei, dizainerė kviečia pernelyg nesijaudinti ir, jei leidžia galimybės, atsiduoti į profesionalų rankas.

„Išskirtinio bei vienetinio įvaizdžio ieškantiems, bet visų savo santaupų dizainerio kurtam drabužiui išleisti nenorintiems patarčiau išbandyti drabužių nuomos paslaugas. Kartu su savo prekės ženklo „Rimgailaite Costume“ komanda taip pat teikiame tokią paslaugą ir pastebime, kad ji kiekvienais metais vis labiau populiarėja. Nenuostabu – juk ji suteikia galimybę kiekvieną šventę pasitikti pasipuošus vis nauju išskirtiniu įvaizdžiu“, – pataria R.Rimgailaitė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis