Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Radži gerbėjų dovanos – nuo karolių iš makaronų iki farširuotų lydekų

Dainininkas Radžis prieš gerą dešimtmetį įsiveržęs į Lietuvos muzikos sceną, iki šiol turi savo gerbėjų armiją visoje Lietuvoje. Jis pats labiausiai stebisi, kad po tiek laiko žmonės koncertuose vis dar prašo padainuoti dainą, su kuria jis labiausiai ir išgarsėjo – „Ką daryt“.
Radži Aleksandrovičius
Radži Aleksandrovičius / Lukas Balandis / BNS nuotr.

TV3 laidoje „Gero vakaro šou“ apsilankęs Radžis vedėjams pasakojo, kad lietuviams jis koncertuoja visame pasaulyje, tačiau geriausios jo kelionės būna... į Panevėžį.

„Panevėžys, Žemaičių gatvė. Ten gražiausios vietos, aš ten užaugau, ten vaikščiojau. Ten sava chebra“, – sako Radžis.

Iš Panevėžio kilęs dainininkas pasakoja, kad gerbėjų jis turi visokių ir tikrai ne visas dėmesys yra malonus. Buvo tokia gerbėja, kuri veždavo padėklais farširuotas lydekas, vištas. Sakiau, nereikia man nieko, išmečiau su visais padėklais“, – emocingai kalbėjo Radžis. Jis prisiminė ir kitą ne itin jam patikusią dovaną, kai dar dalyvaudamas TV projekte iš kolegės Agnės Petravičienės gavo karolius iš makaronų.

Laidos vedėjai Justinas Jankevičius ir Mindaugas Stasiulis priminė Radžiui dar vasarą atliktą eksperimentą, kai žmonių gatvėje buvo klausiama, ką jie mano apie dainininką. Tokių įvertinimų, kokius jis išgirdo galėtų pavydėti ne viena Lietuvos muzikos žvaigždė. Viena praeivė, išgyrusi Radžio dainas, taip aiškino jo fenomeną: „Senos moterys labai mėgsta jaunus ir tamsius vyrus“.

Prakalbus apie vieną pirmųjų ir populiariausių hitų „Ką daryt“, dainininkas tik nusistebėjo, kad iki šiol ši daina pageidaujama koncertuose, tačiau vedėjų manymu, stebėtis nėra ko. „Dėl to, kad Lietuvoj mes gyvenam kiekvieną dieną su tuo klausimu: „tai ką daryt?“, – aiškino M.Stasiulis.

TV3 nuotr./Mindaugas Stasiulis, Radži, Justinas Jankevičius
TV3 nuotr./Mindaugas Stasiulis, Radži, Justinas Jankevičius

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?