Radžis apie „Paslapčių namų“ dalyvį Valdą Končių: „Aš jį pažinojau, bet nieko asmeniško tarp mūsų nebuvo“

Ketvirtadienį pasirodė žinia apie buvusio TV3 realybės šou „Paslapčių namai“ dalyvio Valdo Končiaus (24) savižudybę. Į šou jis atėjo su paslaptimi, esą kurį laiką gyveno kartu su dainininku Radžiu. Pats Radžis nesiliauja šios informcijos neigti, o sužinojęs apie V.Končiaus mirtį didelio apgailestavimo nereiškė: „Visų juk neapverksi“.
Radžis Aleksandrovičius
Radžis Aleksandrovičius / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.

V.Končius, trečiadienį socialiniame tinkle paskelbęs atsisveikinimo laišką, tarp savo draugų sukėlė tikrą sąmyšį. Vaikinas ketvirtadienio rytą buvo rastas negyvas viename Šiaulių viešbutyje.

Žmonės.lt susisiekus su Radžiu, dainininkas patvirtino, kad iš tiesų pažinojo V.Končių. „Taip, mums yra tekę bendrauti, kai kartu pasirodėme viename klube. Bet nieko asmeniško tarp mūsų nebuvo. Aš jį pažinojau kaip organizatorių“, – Žmonės.lt sakė atlikėjas.

Vis dėlto kalbėdamas apie iš gyvenimo pasitraukusį vaikiną Radžis nesutramdė juoko. „Mane ima juokas ir tiek. Supraskite: užtenka naudotis mano vardu. Jis tiek apie mane pašnekėjo, tiek uždirbo... Gana“, – į jokias kalbas apie V.Končių nesileido jis.

„Jis nebuvo mano artimas žmogus, draugas ar pažįstamas. Gaila, bet ką dabar padaryti? Visų juk neapverksi“, – sakė Radžis.

Jis mėgino nuspėti, kas galėjo nulemti tokį tragišką V.Končiaus pasirinkimą: „Galbūt jis patyrė kokį psichologinį lūžį? Gal neturėjo draugų, jeigu visiems sakė, kad aš jo draugas? Man jis nebuvo draugas.“

Mariaus Žičiaus/Žmonės.lt nuotr. /Valdas Končius
Mariaus Žičiaus/Žmonės.lt nuotr. /Valdas Končius

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis