„Ralph Lauren“ reklaminiu veidu pirmąkart tapo didesnių apimčių modelis – Robyn Lawley

Didesnių apimčių, nei įprasta mados pasaulyje, modeliai vis labiau skverbiasi ant žurnalų viršelių („Vogue Italia“, „Glamour“) ir į mados namus (tokius kaip „Burberry“). Tačiau Robyn Lawley (23) pateko ten, kur jos apimčių modeliams iki šiol dar nebuvo pavykę. Ji tapo „Ralph Lauren“ reklaminiu veidu.
Robyn Lawley
Robyn Lawley / „Ralph Lauren“ nuotr.
Temos: 1 Ralphas Laurenas

Laidoje „Good Morning America“ garsus modelis paskelbė, kad tapo pirmąja „First Plus“ apimčių manekene, atstovausiančia „Ralph Lauren“ mados namas, rašo Huffingtonpost.com.

R.Lawley, kurios dėvimų drabužių dydis yra 40, džiaugiasi savo sėkme ir tiki, kad ateityje bus vis daugiau didesnių apimčių modelių.

„Niujorke dirba tiek daug tokių modelių ir joms taip gerai sekasi, jog, manau, viskas toliau tik gerės“, – neabejojo Robyn ir išreiškė viltį, kad kiti mados ženklų atstovai paseks šiuo pavyzdžiu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų