Raulis Mammadli renka pinigus lyties keitimo operacijai

„Renku pinigus lyties keitimo operacijai! Dar prieš pusmetį apie tai negalvojau, o dabar aiškiai žinau, ko noriu“, – pirmą kartą viešai apie ketinimus atlikti lyties keitimo operaciją laidos „Viskas bus gerai“ studijoje prisipažįsta garsiausias transvestitas Lietuvoje Raulis Mammadli.
Raulis Mammadli
Raulis Mammadli / „PORT by BarBar'a“ nuotr.

„Man nebuvo lengva priimti, kad esu kitoks. Kai visa aplinka tau tvirtina, kad esi nenormalus, sunku save vertinti tinkamai. Aš tyriausi hormonus pas gydytoją endokrinologą – moteriškų hormonų turiu trečdaliu daugiau negu eilinis vyras. Buvau ir pas psichologą. Juk imi manyti, kad gal esi koks šizofrenikas ar depresija sergi. Ačiū Dievui, nesu šizofrenikas ir depresija nesergu. Aš tokia gimiau. Jaučiuosi taip, kad mano moters siela gyvena ne tame kūne“, – „Lietuvos ryto“ televizijos laidoje „Viskas bus gerai“ tikins Raulis.

R.Mammadli Lietuvoje gyvena tik trejus metus, tačiau jau spėjo pagarsėti ne tik seksualine orientacija, bet ir tapti tikra naktinių klubų žvaigžde, kirpėju, modeliu ir stilistu. Laidos „Viskas bus gerai“ vedėjoms Raulis buvo kaip niekad atviras: „Trylikos metų supratau, kad man patinka vyrai. Bandžiau mesti tas mintis iš galvos ir elgtis kaip dera vyrui – ėjau į sporto klubą, kabinau merginas, bet tai nepadėjo“.

Skandalingo interviu metu R.Mammadli ne kartą šokiravo, atrodytų, jau visko mačiusias ir girdėjusias laidos „Viskas bus gerai“ vedėjas.

„Kad esu vyras, jis sužinojo tik kai mes jau buvome lovoje“, – apie savo meilės nuotykius tiesiai šviesiai rėžia Raulis. O paklaustas apie ateitį, nedvejodamas vardija: nori pakeisti lytį, ištekėti, turėti vaikų.

Skandalingas interviu laidoje „Viskas bus gerai“ – antradienį, kovo 18 dieną, 18.50 val. per „Lietuvos ryto“ televiziją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis