Raumeningą torsą apnuoginęs Marius Gaižauskas sulaukė ir intymių pasiūlymų

Dainininkės Veronikos Gordijevskajos (25) ir Mariaus Gaižausko (20) pora TV3 projekto „Šok su manimi“ filmavimo metu pasistengė surengti tikrą erotikos šou. Studijoje ir prie televizorių ekranų laidą stebėjusioms moterims tikriausiai atvipo žandikaulis pamačius įspūdingus pusnuogio M.Gaižausko raumenis, o salėje pasigirdo juokų, kad šokėjas taip nori nurungti Vilniuje apsilankiusius „Chippendales“ šokėjus.
Marius Gaižauskas
Marius Gaižauskas (centre) / Gretos Skaraitienės nuotr.
Gretos Skaraitienės nuotr./Marius Gaižauskas
Gretos Skaraitienės nuotr./Marius Gaižauskas

Anksčiau vyrų kraują ne kartą kaitinusi seksualioji V.Gordijevskaja buvo ryški ir šį kartą – ji vilkėjo baltą suknelę su nemenku dekoltė, tačiau visgi daugiausiai dėmesio sulaukė jos partneris.

Šokdamas aistringą pasadoblį, M.Gaižauskas pasirodė iki pusės nuogas, leisdamas grožėtis savo išpuoselėta figūra.

Paaiškėjo, kad šokėjas specialiai šiam šokiui mėnesį ruošėsi ir sportavo. „Man užteko viso labo mėnesio treniruočių. Kilnojau svarmenis po valandą kasdien“, – portalui Žmonės.lt sakė M.Gaižauskas.

Vaikinas prisipažino, kad dažnai sulaukia komplimentų dėl savo išvaizdos, tačiau į juos nekreipia dėmesio, nes turi draugę.

M.Gaižauskas išdavė, kad vos tik sušokus įspūdingą pasadoblį, į jo mobilujį telefoną ėmė plūsti kelios dešimtys žinučių su pagyromis ir netgi intymiais pasiūlymais. Tačiau šokėjas drovėjosi atskleisti, ką jam siūlė gerbėjos.

Gretos Skaraitienės nuotr./Veronika Gordijevskaja ir Marius Gaižauskas
Gretos Skaraitienės nuotr./Veronika Gordijevskaja ir Marius Gaižauskas

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis