Reda Bžeskienė pakliuvo į sukčių pinkles: praradusi nemenką sumą pinigų, įspėja kitus

Verslininkė Reda Bžeskienė nesitikėjo, kad kada teks „pasimauti“ ant sukčių pinklių, tačiau užteko vos vienos žinutės. Socialiniuose tinkluose ji pasidalijo savo istorija ir įspėjo kitus būti apdairiems.
Reda Bžeskienė
Reda Bžeskienė / Asmeninio albumo nuotr.

„SOS! BŪKITE BUDRŪS, SUKČIAI VAKAR MANE JAU NUSKAUSMINO -977 eur. Dalinuosi sms tekstu, jokiais būdais nespauskite nuorodų. VMI nesiuntinėja žinučių“, – pirmadienį feisbuke rašė R.Bžeskienė.

Portalui Žmonės.lt susisiekus su verslininke, ji papasakojo, kad tokią žinutę gavo sekmadienį vakare ir vos paspaudus nuorodą pinigai iš jos banko sąskaitos buvo nuskaičiuoti iškart – nereikėjo net daryti pavedimo.

„Nesu tokia naivuolė, sakiau, jau kam kam, bet man taip negalėtų nutikti. Juk tiek istorijų tokių girdėta, bet atsitiko kaip atsitiko“, – apmaudo neslėpė ji.

„Gavau žinutę sekmadienį vakare, ir nors žinau, kad VMI žinučių nesiunčia, užkibau ant ROIK numerio ir aktyvios nuorodos, paspaudžiau ją. Galvojau pasitikrinsiu, galvojau gal tikrai kokią baudą gavau... Vėliau pasitikrinau elektroninę bankininkystę ir pamačiau, kad mano pinigai pervesti asmeniui musulmonišku vardu ir pavarde“, – portalui Žmonės.lt pasakojo ji.

Nors Reda kreipėsi tiek į policiją, tiek į savo banką, ji neslėpė, kad šansų atgauti pinigus išties mažai.

„Gaila, nes suma apie tūkstantis eurų, jie ne taip greitai užsidirba... Kreipiausi į policiją, parašiau pareiškimą, bankas taip pat bandė sustabdyti pavedimą, bet pinigai jau pasiekė minėtą asmenį. Viliuosi geriausio, bet šansų mažai“, – baigdama pokalbį sakė verslininkė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis