Lygiai vidurnaktį buvo nutraukta registracija į „influencerių“ konkursą BMW, krūtinės operacijai ir kitiems prizams laimėti. Kaip socialiniuose tinkluose pranešė pati J.Žižė, iki pirmadienio 19 val. visi dalyvaujančiųjų duomenys bus keliami į specialią programą, pagal kurią bus renkami nugalėtojai.
„Nuo 19 val. stebėkite mano live, mes filmuosime advokatų kontoroje, kaip viskas vyks. Gal pamatysite, ar jūs laimėjote didžiuosius prizus“, – sakė J.Žižė.
Tiesa, dar likus gerokai laiko iki konkurso uždarymo, moteris užsiminė, kad užsiregistravusiųjų jau apie 20 tūkst., tad tikimybė čia laimėti – labai maža. Na, tarkim, būti nutrenktam žaibo tikimybė yra maždaug 6 kartus didesnė.
„Aš įsivaizduoju, koks nedidelis šansas yra laimėti automobilį, – kalbėjo J.Žižė. – Bet labai tikiu, kad visų svajonės pildosi ir kam reikės automobilio, tas ir laimės.“
Primename, kad pirmas pranešimas apie šį skandalingu tapusį konkursą išplatintas spalio 11 dieną. Tąkart jis pavadintas analogų neturinčia padėkos akcija sekėjams.
„Vienas iš mūsų visų sekėjų sulauks išskirtinio dėkingumo – taps puikaus automobilio savininku! Turime ir itin moterišką dovaną – pasitarę su klinika nusprendėme išpildyti vienos damos, kuri galbūt visą gyvenimą gyveno su nedailios krūtinės kompleksu, svajonę – specialistai jai padovanos krūtinės didinimo ar korekcijos operaciją implantais“, – sakė J.Žižė.
Vis dėlto netrukus paaiškėjo, kad konkurso idėja pasiskolinta iš rusų, dovanojamas BMW – ne naujas, o buvęs pačios J.Žižės automobilis. Netrūko tokių, kurie konkursą vadino sekėjų pirkimu, pasisakė ir tie „influenceriai“, kuriems buvo siūlyta prisidėti, bet jie atsisakė.