Renatą Šakalytę-Jakovlevą sujaudino jautrus „Išsipildymo akcijos“ herojų susitikimas

Mažiesiems „Išsipildymo akcijos“ akcijos herojams visada svarbi ne tik finansinė pagalba, bet ir šilta žmogiška draugystė. Šių metų akcijos herojus penkerių metų Milanas, kuriam diagnozuota įgimta stuburo išvarža susitiko su 2012 metų „Išsipildymo akcijos“ herojumi Emiliu.
Renata Šakalytė-Jakovleva ir Milanas
Renata Šakalytė-Jakovleva ir Milanas / Ryčio Šeškaičio ir asmeninė nuotr.

Abu berniukai labiausia trokšta daugeliui mūsų tokio įprasto dalyko – vakščioti. Emiliui pasisekė – žmonių gerumo dėka jam atliktos kelios operacijos ir berniukas jau stovi ant savo kojų, drąsiai žingsniuoja su vaikštyne, o kelis metrus nueina ir be jos. Milanui tai vis dar svajonė, pamatęs vaikščiojantį Emilį jis vaikiškai tarsteli: „Noriu tapu tapu“ ir kol kas tik vežimėliu bando lenktyniauti su stiprėjančiu Emiliu.

Ryčio Šeškaičio nuotr./„Išsipildymo akcijos“ herojus Milanas
Ryčio Šeškaičio nuotr./„Išsipildymo akcijos“ herojus Milanas

„Jau daug metų prisidedu prie „Išsipildymo akcijos“, bet šis Emilio ir Milano susitikimas buvo vienas jautriausių, kokius teko matyti. Vienu metu užplūdo daugybė emocijų: smagu, kad taip puikiai sekasi Emiliui, bet drauge labai norisi pamatyti džiaugsmą Milano veide. Tikiu, kad visi kartu galime padėti Milanui žengti pirmuosius žingsnius“, – sako TV3 laidų vedėja Renata Šakalytė-Jakovleva.

Ryčio Šeškaičio nuotr./„Išsipildymo akcijos“ herojus Milanas
Ryčio Šeškaičio nuotr./„Išsipildymo akcijos“ herojus Milanas
VIDEO: IŠSIPILDYMO AKCIJA 2016: Milano ir Emilio susitikimas

Aukoti vaikams kviečiame iki pat naujųjų metų skambinant arba siunčiant SMS su žodžiu VAIKAMS trumpaisiais telefono numeriais: 1890 – auka 1 euras, 1891 – auka 2 eurai, 1892 – auka 3 eurai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis