Danielius Polskis-Gabbana iškrito iš projekto „Kviečiu šokti“ (nuotraukos)

Šeštadienio vakarą LNK naujojo sezono perliukas – šokių projektas „Kviečiu šokti“ alsavo jauduliu ir atviromis krūtinėmis. O tie dalyviai, kurie nusprendė išvengti gilių iškirpčių, komisijos buvo skatinami daugiau jausti ir dirbti krūtine.
Projekto „Kviečiu šokti“ akimirka
Projekto „Kviečiu šokti“ akimirka / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Susumavus komisijos ir žiūrovų balsus, paaiškėjo, kad iš projekto iškrito Danielius Polskis-Gabbana, pirmąją vietą užėmė Egidijus Bavikinas su partnere, ant parketo ne tik šokęs, bet ir dainavęs.

Televizijos žiūrovams šešiolika projekto porų prisistatė jau praėjusį savaitgalį. Šįsyk jaudulį kėlė komisija ir jos komentarai bei vertinimai. Komisijos pirmininkas, „liežuvybe“ pristatytas televizijos laidų vedėjas Vytenis Pauliukaitis sakė, kad buvo nusprendęs visas poras vertinti balu aukščiau, nei šios nusipelnė, vien todėl, kad šį vakarą jos patiria komisijos krikštą, tačiau jau po pirmojo pasirodymo savo nuomonę pakeitė.

Poros šoka savo pasirinktus šokius – valsą, fokstrotą, sambą, rumbą. Aktorius Sakalas Uždavinys savo šokiui pristatyti sukūrė japonišką haiku. Bet net ir tai neišgelbėjo pradedančiojo šokėjo nuo komisijos kritikos. Mažiausiai jos sulaukė dainininkė ir LNK serialo „Mano mylimas prieše“ aktorė Vilija Matačiūnaitė ir menininkas bei televizijos laidų vedėjas Rimas Valeikis.

„Meilė akla, man, Rimai, jūsų šokis labai patiko. Aš, tiesą sakant, žiūrėdama į jūsų šokį apsiverkiau...", – prisipažino komisijos narė, Vilniaus pedagoginio universiteto teatro edukologijos dėstytoja Ieva Šimkauskienė.

Tačiau iš tiesų pravirkdyti komisijos narę  pavyko aktoriui Egidijui Bavikinui. Romano „Baltaragio malūnas“ motyvais paremtas šokis ir aktoriaus atlikta arija sukėlė sentimetus komisijai ir žiūrovams.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis