Daugeliui net ir mada nesidominčių lietuvių Robertas tapo žinomas po jo džinsų reklamos skandalo, kurioje buvo pavaizduotas į Jėzų ir Mariją panašus vyras bei moteris, o šalia puikavosi prierašas
„Jėzau, kokios tavo kelnės“ arba „Marija brangi, kokia suknelė“. Ši reklama sukėlė tikinčiųjų įniršį ir dizaineris atsidūrė teisme, o jo reklama buvo uždrausta.
Robertas neslepia ir nebijo garsiai pasakyti, kad drabužius jis kuria ne dėl meno ir ne dėl kūrybinio pašaukimo, o dėl to, kad pragyventų ir išlaikytų savo šeimą. „Esu pragmatikas, skaičiuoju pinigus, analizuoju, ką verta gaminti ir už kiek parduoti, kad užsidirbtum. Štai mano kuriami drabužiai kol kas man atnešė namą, automobilį ir patogų gyvenimą mano šeimai“, – sako Robertas.
Kai Robertui buvo 21-eri, jis turėjo tikslą tapti žinomas už Lietuvos ribų, naiviai tikėjo, kad išgarsės savo darbais nesigriebdamas skandalų ar viešųjų ryšių akcijų. „Jaunatviškai vyliausi, kad mus pastebės kažkas įtakingas ir kaip vėjo gūsis nuneš į sėkmę. Deja, ilgainiui supratau, kad norint išgarsėti mados pasaulyje vien talento neužtenka, reikia beprotiškų pinigų. Viena galimybė pasirodyti Paryžiaus mados savaitės renginiuose kainuoja 10 tūkstančių eurų“, – sako dizaineris.
„Dažnai žmonės nesuvokia, kokias išlaidas mes patiriame, ir iškart piktinasi, kodėl parduodame marškinėlius už 30–40 eurų, o palaidines už 60. Kartais išgirstu ir kalbų, kad mūsų rūbus gali pirkti tik turtingos žvaigždės, tačiau atsipeikėkit, būtent etatiniai raudono kilimo lankytojai labai gaili pinigų drabužiams ir nori juos gauti nemokamai. Anksčiau vardan reklamos dalinome garsenybėms rūbus už dyką, tačiau dabar pakeitėme poziciją, – LNK laidoje pasakoja dizaineris. – Paprašius žinomų žmonių susimokėti bent už drabužių valymo paslaugas, jie kaipmat nustojo drabužius skolintis“.