Ketvirtadienio vakarą žinomi žmonės rinkosi į rekonstruotą sostinės prekybos centrą „Outlet Park“, kuris po savo stogu sutalpino daugiau nei 40 visame mados bei stiliaus prekių ženklų. Tarp jų – ir žinomo drabužių kūrėjo Roberto Kalinkino išparduotuvę.
Čia vyko naują etapą pradedančio „Outlet Park“ atidarymo šventė, kurioje buvo galima sutikti ne vieną garsų svečią. Jiems savo muzikinį pasirodymą surengė „Beissoul & Einius“.
Tarp svečių – Dovilė Filmanavičiūtė, Marija Palaikytė, Neringa Zeleniūtė su Marynu Tyla, Agnė Grigaliūnienė, Diana Vapsvė, Jolita Vaitkutė su draugu Silvestru, Solveiga Mykolaitytė, Eglė Skrolytė su širdies draugu Jonu Elvikiu ir daugelis kitų.
TAIP PAT SKAITYKITE: Sportiška mada: Robertas Kalinkinas ir „Audimas“ pristatė specialią kolekciją
TV laidų vedėja Eglė Skrolytė pasakojo, kad nėra apsipirkinėjimo maniakė, turi savo stilių, todėl drabužius perka bet kur. „Esu žmogus, kuris mėgsta klasikinį stilių su keletu šiuolaikinių detalių. Todėl nebėgu į parduotuves įsigyti kuo naujesnio daikto. Taigi lankausi ir išparduotuvėse, ir dizainerių parduotuvėse. Lietuvos dizaineriai man ypač patinka, juos nuolat seku”, – sakė ji.
E.Skrolytei išpardavmai įtakos nedaro, ji sako, kad parduotuvėse lankosi tik tada, kai prireikia tam tikro daikto: „Šiaip esu emocionalus žmogus, tačiau pirkėjas esu racionalus. Perku tik tai, ko man iš tiesų reikia, todėl nepuolu eiti į parduotuves, kai būna kažkam akcijos.“
Menininkė Jolita Vaitkutė teigė, kad vis labiau stengiasi pirkti daiktus internetu. „Mane apsipirkinėjimas labai vargina, todėl stengiuosi, kad viską į namus atvežtų“, – sakė ji.
Visgi menininkė prisipažino, kad akcijų metu susivilioja nusipirkti ir neitin reikalingų daiktų. „Bet aš stengiuosi būti apatiška ir nesilankyti parduotuvėse išpardavimų metu“, – juokėsi J.Vaitkutė.
Į Lietuvą iš JAV prieš kelias dienas grįžusi modelis Solveiga Mykolaitytė 15min sakė išpardavimų nemėgstanti, nes tuo metu būna per daug žmonių.
„Į parduotuves einu tada, kada noriu, dažniausiai pagal nuotaiką arba draugių įkalbinta. Ir būna taip, kad draugės nieko neranda, o aš išeinu su daugybe maišų“, – juokėsi ji.
Paklausta apie išpardavimų centrus, modelis teigė, kad jose lankosi nebent užsienyje, nes ten jie kur kas geresni, turi daugiau ką pasiūlyti.
Grupės „Pinup Girls“ prodiuserė Neringa Zeleniūtė teigė į parduotuves užsukanti tik tada, kai jai tikrai kažko reikia. Tačiau prisipažino turinti vienintelę silpnybę – batai. „Jau draugės juokiasi, kad man jų nebereikia pirkti, nes nebetelpa namuose. Bet visgi mados grįžta ir kai kurie, pavyzdžiui, prieš trejus metus pirkti batai tampa vėl populiarūs.“
Dažniausiai Neringa apsiperka užsienio parduotuvėse – nuvyksta pas sesę į Londoną: „Ne iš mandrumo, – juokėsi ji. – Svetur pasirinkimas didesnis ir kainos geresnės, o kelionės šiais laikais yra pigios. Be to, tendencijos pas mus ateina šiek tiek vėliau.“
Dizainerė Diana Vapsvė teigė, kad išpardavimai jos neperiverčia kelti kojos į parduotuves: „Labai vertinu drabužį, jis neturi būti pigus ir daug kartų matuotas. Jis turi būti kokybiškas. O per išpardavimus gauni šimtus kartų užsidėtą drabužį, jis nebeatrodo šviežiai, gražiai. Be to, per išpardavimus drabužius nusiperka daug moterų, o aš ieškau išskirtinumo“, – šypsojosi Diana.
Bet į išparduotuvių centrus dizainerė nevengia užsukti – ir pati čia turi savo parduotuvę. „Visgi dažniausiai, kai darbo reikalais vykstu į užsienį, tada ir apsiperku. Barselonoje, Paryžiuje, Milane. Nedėviu vien savo kurtų drabužių, aš vertinu kiekvieną dizainerį – pirkdama jų produktus išreiškiu savo palaikymą kuriantiems žmonėms.“
Apie parduotuvę
„Šioje parduotuvėje bus dvi kolekcijos. Pirmoji – čia parduosime visus drabužių pavyzdžius, kuriuos vežėme į užsienį, kurių svetur nepardavėme, ir jie grįžo į Lietuvą. Įsigyti juos bus galima su 50 proc. nuolaida. Antroji – tai speciali kolekcija, kuri yra pigesnė, sukurta būtent šiai parduotuvei – iš pigesnių žaliavų – daugiau trikotažo, džinso, mažiau siuvinėjimų, papuošimų. Tiesiog taikomės į naują klientą“, – 15min apie naują parduotuvę pasakojo Robertas Kalinkinas.