Rolandas Mackevičius – apie baimes: „Kaskart lipdamas į sceną galvoju, kad mane išjuoks“

„Kiekvieną kartą prieš lipdamas į sceną galvoju, kad nieko nesigaus, viskas bus labai blogai, iš manęs išsijuoks, galvos, kad debilas, ir paskutinį kartą aš čia esu. Kiekvieną kartą lipdamas į sceną taip galvoju ir kiekvieną kartą nulipęs nuo scenos aš nesu euforijoje, nesu karalius. Galvoju taip: ačiū Dievui, nieko nesugadinau, viskas. Taip aš gyvenu kiekvieną dieną, jeigu taip sąžiningai...“ – pasakoja vienas populiariausių Lietuvoje televizijos laidų ir renginių vedėjas bei prodiuseris, 39-erių Rolandas Mackevičius.
Rolandas ir Ieva Mackevičiai
Rolandas ir Ieva Mackevičiai / Stopkadro nuotr.

Klausantis Rolando sunku patikėti, kad jis, viešumoje toks iškalbus ir šmaikštus, gali abejoti savo gebėjimais. Dabar Rolandas ne tik vienas geidžiamiausių vedėjų Lietuvoje, bet ir kuria populiarią pokalbių laidą „Nepatogūs klausimai“, transliuojamą internete, kartu su aktoriumi Mantu Stonkumi ir humoristu Mantu Katleriu veda tinklalaidę „Vėl tie patys“, o instagrame jį seka šimtai tūkstančių žmonių. Tačiau save jis vertina kur kas kukliau ir pramogų verslo rykliu nevadina.

„Aš pramogų verslo delfinas, toks kur dar linksmas, šokinėja, aš dar neatakuoju ir neėdu mažų žuvelių“, – teigs Rolandas, pavadintas pramogų pasaulio rykliu.

Stopkadro nuotr./Rolandas ir Ieva Mackevičiai
Stopkadro nuotr./Rolandas ir Ieva Mackevičiai

Daugeliui Rolando gyvenimas atrodo it svajonė – jis turi mylinčią šeimą, yra populiarus, sėkmingas ir gerai uždirba. Tačiau tik jis ir jo šeima žino, kiek dėl to teko ir tenka dirbti ir ką aukoti.

Šį vakarą labai atvirai su Rolandu Mackevičiumi apie tai, kiek teko dirbti ir ką paaukoti dėl pripažinimo. Ar jis nebijo konkurencijos, nusibosti ir tapti nereikalingas? Ir ką pataria kiekvienam, trokštančiam sėkmės bei populiarumo?

Gyvenimo būdo laida „Nuo... Iki...“ jau šiandien, 20.00 val., tik per LNK.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis