„Šokoladas – moteriška silpnybė, todėl smagu, kad moterys galės jį skanauti, prisidėti prie akcijos ir padėti kitoms sergančioms moterims“, – kalbėjo Rožinio kaspino draugijos įkūrėja, pati prieš 4 metus nugalėjusi vėžį, Erika Umbrasaitė.
Akcijos pristatymo metu buvo parodyta japoniška arbatos gėrimo ceremonija. Joje naudota žalioji arbata taip pat turi priešvėžinių savybių. |
Spalį, tarptautinį kovos prieš krūties vėžį mėnesį, didžiuosiuose prekybos centruose apsilankę pirkėjai raginami paremti akciją, ieškoti kampanijos simbolio – rožinio kaspino ir įsigyti šokoladų „Geisha“. Dalis sumokėtų pinigų bus skiriama kovai su krūties vėžiu Lietuvoje.
Pernai analogiška akcija buvo surengta Suomijoje, kur buvo surinkta 17,5 tūkst. eurų, kurie buvo skirti šioje šalyje veikiančiai Rožinio kaspino draugijai. Pasak kompanijos „Fazer“pardavimų vadovo Žilvino Zemlerio, ši sėkmė paskatino akciją organizuoti tarptautiniu mastu.
Lietuvoje akcijos metu surinkti pinigai bus skirti visuomenės informavimui apie krūties vėžį, gyvenimą su šia liga bei galimas ligos prevencijos priemones.
Šiuo metu režisierius Artūras Žukauskas stato monospektaklį „Vienos krūties istorija“, pagal to paties pavadinimo E.Umbrasaitės autobiografinį romaną. Šį spektaklį spalio 29 dieną Vilniaus „Lėlės“ teatre už akcijos metu surinktas lėšas pamatys daugiau nei 200 moterų.
Akcijos pristatymo metu E.Umbrasaitė apgailestavo, kad vėžiu kasmet suserga vis daugiau jaunų žmonių. Lietuvoje pernai metų pabaigoje vėžiu sirgo maždaug 60 tūkst. žmonių, kas sudaro apie 2 procentus visų šalies gyventojų.