Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Rudaakis Žilvinas Tratas tapo mėlynakiu, o Martynas Kavaliauskas – žaliaakiu

Aktorius ir modelis Žilvinas Tratas bei dainininkas Martynas Kavaliauskas pozavo naujai fotosesijai – vaikinai tapo spalvotų lęšių reklamos veidais, todėl ir patys juos išbandė.
Žilvinas Tratas
Žilvinas Tratas / Teodoro Biliūno / BNS nuotr.

Ruda, ryškiai mėlyna, natūraliai mėlyna ir ryškiai žalia – tokių spalvų lęšiais galėjo pasipuošti  vaikinai ir įvertinti tai, kaip jie atrodytų su visiškai kitokios spalvos akimis.

„Rinkai pristatome naujus kontaktinius lęšius. Modeliais pasirinkome vyrus, kad pasiektume ne tik moterišką auditoriją, nes tikimės sudominti ir vyrus. Na, o moterys juk irgi atkreipia dėmesį į gražuolius“, – sakė „Optikona“ direktorė Žana Barysova, paklausta, kodėl modeliais pasirinkti du žinomi pramogų pasaulio vaikinai.

Ankstesnėje fotosesijoje pozavo grupės „Naujos pupytės“ lyderė Oksana Pikul-Jasaitienė.

Paklausta, kaip vaikinams sekėsi fotosesijos metu, Žana Barysova teigė, kad vyrams buvo įdomu pamatyti save su kitokios spalvos akimis ir apskritai išbandyti lęšius, mat nei Žilvinas, nei Martynas lęšių nenaudoja.

Teodoro Biliūno/Žmonės.lt nuotr./Martynas Kavaliauskas
Martynas Kavaliauskas su žaliomis akimis
Luko Balandžio/Žmonės.lt nuotr./Martynas Kavaliauskas
Martynas Kavaliauskas

„Žilvinas lęšius įsidėjo tiesiog puikiai, kaip tikras profesionalas (juokiasi). Žilvino atveju buvo pasirinkti ryškiai mėlyni lęšiai, kurie jį pavertė mėlynakiu, nors šiaip Žilvino akys – tamsiai rudos. Tuo tarpu Martyno akys – gana šviesios, tokios lietuviškos, todėl jis pozavo su mėlynais ir ryškiai žaliais lęšiais“, – pasakojo pašnekovė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?