Rudeninėje „Mados infekcijoje“ – ištikimi festivalio gerbėjai iš užsienio, tradicinis laikraštis ir 10 rūšių tapetai

Jau šį penktadienį ir šeštadienį, lapkričio 11-12 dieną, Šiuolaikinio meno centre (Vokiečių g. 2, Vilnius) vykstantis festivalis „Mados infekcija“ laukia savo ištikimų gerbėjų iš užsienio, nekantraujančius festivalio lankytojus kviečia perversti tradicinį „Mados infekcijos“ laikraštį ir brautis kuo arčiau gėlėto podiumo.
„Mados infekcijos“ logotipas
„Mados infekcijos“ logotipas / Organizatorių nuotr.

Išplatintame pranešime spaudai teigiama, kad lapkričio 12-osios naktį su festivaliu iki pavasario bus atsisveikinta menų fabrike „Loftas“, kuriame vyks pirmą kartą visiems kokybiškos mados ir geros muzikos mėgėjams atviras „Mados infekcijos“ afterparty.

„Mums be galo malonu, kad apie apsilankymą rudeniniame festivalyje pranešė žymiausias rusų minimalistinės mados kūrėjas Olegas Biryukovas. Sankt Peterburge gyvenantis ir dirbantis dizaineris ir pats yra dalyvavęs „Mados infekcijoje“ – savo darbus jis pristatė jubiliejiniame 10-ajame festivalyje, vykusiame 2010 metais“, – sako „Mados infekcijos“ idėjos autorė, dizainerė Sandra Straukaitė.

Medžiagos, kurios prekybos centruose kelia juoką, festivalyje pavirs neatpažįstamai pasikeitusiais objektais.

Savo naujausius kūrinius šiemet spalio pabaigoje O. Biryukov pristatė Maskvoje vykusioje  „Mercedes-Benz“ mados savaitėje (angl. Mercedes-Benz Fashion Week Russia). Į „Mados infekciją“ jis šįkart atvyksta kaip svečias.

Kartu su kitais festivalio svečiais naujausias Lietuvos ir užsienio dizainerių kolekcijas stebės ir estų juvelyras Tanel Veenre – dar vienas aistringas „Mados infekcijos“ gerbėjas. Į festivalio programą įtraukta jo darbų paroda. Lankytojų galerijoje „AV17“ (Aušros Vartų g. 17, Vilnius) ji lauks nuo lapkričio 11 dienos – tą pačią dieną prasideda ir rudeninė „Mados infekcija“.

Podiumas su charakteriu

Rudenį vykstančios „Mados infekcijos“ komanda pirmą kartą sudaiktino pagrindinį festivalio simbolį – kaukolę ir žirkles. Rengiantis festivalio reklaminei kampanijai kaukolė buvo sudėliota iš daugybės spalvotų siuvimo adatėlių – iš viso jų sunaudota daugiau kaip 20 000. Kartu su kaukole naudojamos ir tikros žirklės. Šis ilgo darbo kūrinys pirmiausia gyvai pristatytas į rudeninės „Mados infekcijos“ spaudos konferenciją susirinkusiems žurnalistams.

„Šiemet „Mados infekcijos“ podiumas – drąsus tūris su charakteriu, apvilktas medžiaga, kurios daug kas nemėgsta ir kritikuoja, bet visiems norėsis ją paliesti. Ir ne tik ant podiumo. Medžiagos, kurios prekybos centruose kelia juoką, festivalyje pavirs neatpažįstamai pasikeitusiais objektais“, – intriguoja „Mados infekcijos“ scenografė Rūta Bagdzevičiūtė. Ji išduoda, kad kuriant rudeninės „Mados infekcijos“ atmosferą Šiuolaikinio meno centre iš viso panaudoti 10 skirtingų raštų tapetai. Kokie ir kokiose neįprastose vietose jie atsidūrė, savo akimis pamatys visi, apsilankę festivalyje.

Atsisveikinamas iki pavasario

Su festivaliu iki pavasario lapkričio 12-osios naktį bus atsisveikinta menų fabrike „Loftas“. Jame vyks pirmą kartą visiems kokybiškos mados ir geros muzikos mėgėjams atviras „Mados infekcijos“ afterparty. Tiesa, „viešų“ bilietų skaičius į oficialų „Mados infekcijos“ vakarėlį yra ribotas.

„Lofto“ scenoje pasirodys net dvi šiuo metu itin populiarios grupės – „The Coolness“ iš Didžiosios Britanijos ir „The Mimicry“ iš Estijos. Prieš pasirodymą „The Coolness“ ketveriukė planuoja užsukti į „Mados infekciją“. Jie įsitikinę, kad tokiame didmiestyje kaip Londonas išsiskirti padeda ne tik kuriama muzika, bet ir originalus įvaizdis.

Festivalio naujienos – laikraštyje

Iki festivalio likus savaitei pasirodė tradicinis kartu su „15 min“ leidžiamas „Mados infekcijos“ laikraštis. Jame – oficialios festivalio naujienos ir rudeninėje „Mados infekcijoje“ dalyvaujančių Lietuvos bei užsienio dizainerių pristatymas. Tiesa, tai netradiciniai interviu, kuriuos neprailgs skaityti net mada nesidominčiam žmogui.

Oficialiame „Mados infekcijos“ laikraštyje taip pat rasite festivalio „balso“ – teatro ir televizijos aktoriaus, radijo ir televizijos laidų vedėjo Aisčio Mickevičiaus pasakojimą apie aistrą kvepalams. Laikraštyje – ir pokalbis su fotografu Pauliumi Gasiūnu, kasmet kuriančiu „Mados infekcijos“ dalyvių portretus.

Nemokamai dalijamo laikraščio dairykitės prekybos ir laisvalaikio centre „Panorama“, taip pat sostinės kavinėse, kirpyklose, grožio salonuose ir, žinoma, festivalio metu. Oficialų „Mados infekcijos“ laikraštį taip pat galite atsisiųsti internetu.

Per dvi festivalio dienas iš viso bus pristatyta 16 kolekcijų.

Apie pirmą kartą rudenį vykstantį festivalį

Per dvi festivalio dienas iš viso bus pristatyta 16 kolekcijų. Kartu su lietuviais savo kūrybą pristatys dizaineriai iš Didžiosios Britanijos, Prancūzijos, Vokietijos, Danijos, Nyderlandų ir Latvijos.

Lietuvai „Mados infekcijoje“ atstovauja vien dizainerės moterys – „LT identity“ prekės ženklo kūrėjos Ieva Ševiakovaitė ir Jolanta Rimkutė, Gabrielė Januškevičiūtė, Sandra Straukaitė, Lilija Larionova, Dianos Kuzmickaitės ir Aušros Urbanavičiūtės duetas, Laura Dailidėnienė, Milda Čergelytė, Eglė Žiemytė (prekės ženklas „D.EFECT“), Lina Gudanavičiūtė, Jurgita Januškevičiūtė.

„Mados infekcijoje“ savo naujausius kūrinius pristatys ir svečiai iš užsienio: Latvijos dizainerių duetas „Mareunrol‘s“, prekės ženklo „Ready to fish_“ kūrėja Ilja Visser iš Nyderlandų, Prancūzijoje savo vardo namus turintis ir kuriantis, iš Gruzijos kilęs dizaineris Irakli Nasidze, taip pat Didžiosios Britanijos dizainerių duetas „Cunnington & Sanderson“, mados ekstremalu tituluojamas vokietis Patrick Mohr ir Barbara í Gongini iš Danijos.

Į kiekvieną renginio vakarą patenkama su atskiru bilietu, kainuojančiu nuo 40 iki 100 litų, VIP bilietai pirmose eilėse kainuoja 200 litų. Stovimų bilietų kainos – 40-50 litų. Bilietus į festivalį platina „Bilietų pasaulis“.

Festivalis „Mados infekcija“ vyksta jau dvyliktą kartą. 1999-aisiais startavęs mados renginys per vienuolika metų tapo ryškiausiu kasmetiniu mados įvykiu Lietuvoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų