Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

S.Stavickis-Stano – apie šou verslo užkulisius, tris atlikėjų kategorijas ir uždarbius

Visoje Lietuvoje puikiai žinomas dainų atlikėjas, kompozitorius ir prodiuseris Stanislavas Stavickis-Stano muzikos industrijoje sukasi jau daugiau nei du dešimtmečius, todėl pramogų pasaulio užkulisiai jam puikiai pažįstami, o į jo studijos duris beldžiasi ne vienas svajojantis tapti garsiu atlikėju šalyje. Tačiau kaip teigia Stano, šiandien vien gražia išvaizda populiarumo nepelnysi, mat greta talento reikia dar ir juodai dirbti, beatodairiškai atiduodant visą save užsibrėžto tikslo siekimui.
Stanislavas Stavickis-Stano
Stanislavas Stavickis-Stano / E.Blaževič LRT nuotr.

Prieš du dešimtmečius kaip grupės „Delfinai“ vokalistas išgarsėjęs Stanislavas Stavickis-Stano šiandien yra vienas žinomiausių muzikos prodiuserių bei kompozitorių Lietuvoje. Tačiau pats vyras sau laurų vainiko ant kaklo tikrai nesikabina. Jo kasdienybė – tokia pati, kaip ir žmonių, neturinčių nieko bendro su pramogų industrija, mat darbo valandas itin pakoregavo šeimyninis gyvenimas.

„Esu trijų vaikų tėvas, dviejų šunų šeimininkas ir dvidešimties žuvyčių augintojas, todėl mano kasdienybė atrodo taip, kaip reikia jiems. Ir ačiū Dievui, nes tik dėl jų į mano gyvenimą atėjo rutina, jog žinau, kad nuo 9 val. iki 17 val. aš esu studijoje“, – laidoje „Gyvenimas versle“ atviravo žinomas vyras.

TV3 nuotr./Stanislavas Stavickis-Stano
TV3 nuotr./Stanislavas Stavickis-Stano

Stano neslepia, jog iš šou verslo galima pragyventi ir netgi gyventi labai gerai, tačiau vis dėl to tai pavyksta retam, o visos krizės skaudžiai paliečia pramogų sektorių, todėl jauniems žmonėms kompozitorius pataria geria pagalvoti, prieš žengiant tokiu keliu.

„Būna, kad ateina graži mergina ir sako „noriu tapti žinoma, ką daryti?“. Kuomet žmogui taip reikia to žinomumo, jog dėl jo padarys viską, tai yra patologija. Tačiau jeigu žmogaus pats tikslas yra dainavimas ir tapimas dainininku, buvimas scenoje, tuomet visai kitas reikalas“, – be užuolankų laidoje kalbėjo Stano.

Per savo karjerą Stano yra sukūręs apie 400 dainų bei muzikinių kūrinių, todėl jis puikiai žino, ko reikia šių dienų klausytojui. Visgi, greitai sužibančios žvaigždutės pramogų pasaulio industrijoje neretai taip pat greitai ir užgęsta, o ištikimais gerbėjais pilnomis arenomis džiaugiasi tik vienetai.

Lukas Balandis / BNS nuotr./Stanislavas Stavickis–Stano
Lukas Balandis / BNS nuotr./Stanislavas Stavickis–Stano

„Kai Vaidas Baumila per M.A.M.A apdovanojimus laimėjo daugybę nominacijų, aš buvau apšalęs nuo komentarų, kad neva pasidarė žandikaulio operaciją ir išpopuliarėjo. Man pikta, mat šį žmogų pažįstų labai seniai ir jis arenas renkančia žvaigžde tapo tik dėl savo talento bei begalinio darbo. Nei žandikaulio operacijos, nei padidintos krūtinės, nei priauginti plaukai, blakstienos ar dar kas nors nepadės. Sėkmė yra talentas, o tada begalinis darbas“, – drąsiai tikino prodiuseris.

Stanislavas Stavickis-Stano/ Marko Cechanovičiaus nuotr.
Stanislavas Stavickis-Stano/ Marko Cechanovičiaus nuotr.

Laidoje Stano be užuolankų prabilo ir apie sumas. Pasirodo, Lietuvos muzikantai yra skirstomi į tris kategorijas, pagal kurias atitinkamai kainuoja ir jų koncertai, o štai dainos užsakymas garso įrašų studijoje šiai dienai turi gan stabilią kainą.

„Atlikėjai yra skirtomis į A, B ir C grupes. Tų, kurie yra A segmente koncertas kainuoja 8000-15000 EUR, B segmente – 3000-5000 EUR, o C grupėje apie 1000 Eur. Užsakyti dainą garso įrašų studijoje kainuoja nuo 1000-2500 EUR. Štai tokios kainos maždaug yra šiai dienai Lietuvoje“, – tikslius muzikos industrijos įkainius pateikė Stano.

„Gyvenimas versle“ – sekmadienį, 10:30 val., per „Lietuvos ryto“ televiziją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos