Šampanu Moniką Šalčiūtę apliejęs Justinas Jankevičius: „Ji lietuviškoji Kim Kardashian“

Monikai Šalčiūtei ir Justinui Jankevičiui jau ne kartą teko susidurti televizijoje ir jos užkulisiuose. Kartu jie dalyvavo TV3 projekte „Šuolis“, drauge filmavosi ne vienoje laidoje. Tačiau Monika ketvirtadienio vakarą pratrūko.
Monika Šalčiūtė ir Justinas Jankevičius
Monika Šalčiūtė ir Justinas Jankevičius / Žmonės.lt montažas

Savo socialinėje paskyroje ji Justinui negailėjo užgaulių žodžių.

„Justinas Jankevičius yra tiesiog apgailėtinas. Jis nebeskiria realybės nuo savo darbo. Į viską žiūri juokais. Šiandien fotosesijoje sugadino pusę mano drabužių šampanu. Nesveikas. Nerekomenduoju su juo dirbti“, – „Facebook“ rašė ji.

Asmeninio albumo nuotr./Monika Šalčiūtė
Asmeninio albumo nuotr./Monika Šalčiūtė

Monika paviešino nuotrauką, kurioje sėdėdama ant laiptų ji rankose laiko ryškiai rožinę suknelę neva rodydama ant jos esančias šampano dėmes.

Tuo tarpu iš draugų apie Monikos kritiką sužinojęs Justinas Žmonės.lt pusiau juokais tarė: „Taip jau atsitiko, bet man net kažkaip net smagu dėl to. Man ji pasirodė lietuviška Kim Kardashian. Bet, matyt, labai jautri mergaitė yra.“

Iš tiesų, tarp Kim ir Monikos galima įžvelgti panašumą bent jau dėl to, kad tiek amerikiečių televizijos žvaigždė, tiek „interneto sensacija“ vadinama Monika itin mėgsta viešinti savo gyvenimo akimirkas, dažnai pozuoja asmenukėms.

O galbūt Justiną aplaistyti Moniką šampanu įkvėpė pikantiška Kim nuotrauka, kurioje ji maudosi šampano pursluose? Ar šis Monikos ir Justino apsižodžiavimas – rimtas, ar tiesiog smagus pokštas, belieka tik spėlioti.

Žurnalo „Paper“ viršelis/Kim Kardashian
Žurnalo „Paper“ viršelis/Kim Kardashian

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis