Muzikinis projektas „ŠarkA“ pristatė naują įvaizdį: sceniniai kostiumai primena šarvus

Sekmadienio vakarą muzikinis projektas „ŠarkA“ su Gintare Valaityte, Ieva Stasiulevičiūte ir Tomas Legenzovas – TV3 laidos „Chorų karai“ žiūrovams pristatė naujausią savo dainą. Ilgą laiką scenoje nestovėjęs kolektyvas šįkart į ją lipo su trenksmu – pristatė naują dainą ir įvaizdį.
„ŠarkA“
„ŠarkA“ / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.

Pastaruoju metu muzikinio projekto „ŠarkA“ nariai aktyvia muzikine veikla pasigirti negalėjo – kolektyvas viešai koncertavo išties senokai. Galbūt dėl to pramogų pasaulyje net spėjo pasklisti gandas apie galimą grupės iširimą. Tačiau sekmadienio vakarą tiesioginiame „Chorų karų“ eteryje „ŠarkA“ įrodė, kad tokios kalbos – visai nepagrįstos, ir skyrė gerbėjams naujausią savo kūrinį. 

„Neskubame, mėgaujamės procesu. Gal dėl to, kad į sceną lipame tik tada, kai turime ką pasakyti, parodyti, mūsų klausytojui atrodo, kad mes nuolat grįžtame po didelės pertraukos. Ne, pertraukoms dabar laiko neturime. Daug dirbame, eksperimentuojame“, – pasakoja grupės narė Gintarė Valaitytė. 

Muzikinis projektas „ŠarkA“ kaskart stebina savo sceniniais kostiumais. Šįkart jie pranoko patys save: juodi grupės narių kombinezonai buvo dekoruoti blizgiomis detalėmis ir priminė šarvus, veidus kolektyvas slėpė po blizgiais skydais. 

„Šio sekmadienio įvaizdį kūrėme kartu su „V. Desire“ ir Diana Vapsviene. Įvaizdis mums tikrai nėra paskutinėje vietoje. Ir šį sykį išlikome ištikimi madai. Ištikimi sau“, – tikina Ieva.

Pernai muzikiniame projekte „Chorų karai“ į pergalę vedusios Vilniaus „Šachmatinį“ chorą jo generolės Ieva ir Gintarė primena, kad trečiasis projekto „ŠarkA“ narys – Tomas Legenzovas – ir buvo atrastas „Chorų karuose“. 

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./„ŠarkA“
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./„ŠarkA“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis