Saugirdas Vaitulionis atskleidė nepagražintą nuomonės formuotojų realybę: „Išsiblaivykit, tai – Lietuva!“

Tūkstančiai už įrašą socialiniuose tinkluose ir nepriekaištingas gyvenimas, įamžintas nuotraukose – taip dažnai viešumoje piešiamas populiariausių Lietuvos nuomonės formuotojų gyvenimas. Tačiau vienas pirmųjų į šią veiklą nėręs žurnalistas Saugirdas Vaitulionis nemėgsta nei būti pristatomas „influenceriu“, nei mitų, kuriamų apie virtualaus gyvenimo nerūpestingumą.
Saugirdas Vaitulionis
Saugirdas Vaitulionis / Organizatorių nuotr.

„Mane erzina pasakos apie įspūdingus honorarus už postą ir kalbos apie šimtus tūkstančių uždirbamus per metus“, – šį vakarą pasirodysiančioje „Lietuvos ryto“ televizijos laidoje „Kitoks pokalbis su Edvardu Žičkumi“ kalbėjo vienas įtakingiausių nuomonės formuotojų Lietuvoje S.Vaitulionis.

Socialiniais tinklais bei galimybe iš jų uždirbti pats žurnalistas ir renginių organizatorius susidomėjo dar tada, kai mūsų šalyje į virtualų gyvenimą nebuvo paniręs kiekvienas, rankose laikantis išmanųjį telefoną. Greitai aštrūs iš Panevėžio kilusio žurnalisto pasisakymai internete atsidūrė ne tik tūkstančių interneto vartotojų akiratyje, bet ir nuolat tapo cituojami žiniasklaidos.

Tuo metu Saugirdas galėjo pasigirti tokiu pat populiarumu kaip Andrius Užkalnis ar Agnė Jagelavičiūtė. Tiesa, ne visi jo įrašai sulaukdavo tik teigiamų vertinimų, jis pats buvo kritikuojamas už tiesius pasisakymus, o kartais ir nesusivaldymą ką nors aršiai kritikuojant. „Buvo jaunystė, – šiandien juokiasi S.Vaitulionis, – keiksmažodžių laikas praėjo, bet švelnus ir pūkuotas niekada netapsiu, nes nemėgstu apsimetinėti“.

Organizatorių nuotr./Žinomi žmonės restorane išbandė naujus jūrų gėrybių patiekalus
Organizatorių nuotr./Žinomi žmonės restorane išbandė naujus jūrų gėrybių patiekalus

Jis neneigia, kad už įrašus socialiniuose tinkluose gauna atlygį, tačiau ne tokį, kokį pagražindamos realybę viešumoje šiandien mėgsta įvardyti interneto įžymybės.

„Gali turėti kelis šimtus tūkstančių sekėjų, bet tavo nuomonė niekam nebus įdomi, gali kelti asmenukes kas valandą, bet jos niekam nerūpės, kaip ir gali girtis uždirbamais tūkstančiais, kai realybėje iš tiesų neturi draugų, nuosavų namų ir jokio rimto darbo. Aš tokį visada turėjau ir niekad gyvenau iš socialinių tinklų, nes tai būtų didžiausia klaida“, – sako Saugirdas ir čia pat retoriškai klausia, kas nutiktų, jei atimtum internetą iš šiandienos socialinių tinklų žvaigždučių, kurios be patiktukų ir virtualaus gyvenimo daugiau nieko neturi?

„Išsiblaivykit, tai – Lietuva, nei tūkstančių per dieną neuždirbsi, nei rožinio gyvenimo iš socialinių tinklų nesusikursi, jei esi tiesiog telefoną maigantis bedarbis“, – žodžių į vatą nevynios laidos pašnekovas.

Vis dėlto, internetinis pasaulis gali ne tik sukurti tavo norimą įvaizdį, bet ir neretai paslėpti tai, kas iš tiesų yra žmogus. Ko gero, mažai kas pamena, kad prieš išgarsėdamas socialiniuose tinkluose, Saugirdas buvo televizijos žinių reporteris, daugelis mano, kad keliskart per savaitę triukšminguose vakarėliuose dabar jis lankosi iš smagumo, nors iš tiesų – dėl darbo, juk pats juos organizuoja ir veda.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Saugirdas Vaitulionis
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Saugirdas Vaitulionis

„Mano gyvenime, kaip ir kiekvieno žmogaus, būna rytų, kai nesinori kilti iš lovos arba reikia išsiverkti. Buvo metas, kai taip nuvariau savo širdį, kad teko sustoti ir kreiptis į medikus“, – prisipažįsta 38-erių S.Vaitulionis, vaikystėje pergyvenęs dėl savo vardo ir net mastęs vieną dieną jį pasikeisti. Vis dėlto, būtent vardas jam šiandien padeda išsiskirti. „Pakanka pasakyti Saugirdas ir minėti pavardės“, – juokiasi vyrų mados žurnalo „L'Officiell“ redaktorius.

Realus ir virtualus Saugirdo Vaitulio gyvenimas – šį vakarą 21.30 val. „Lietuvos ryto“ televizijos laidoje „Kitoks pokalbis su Edvardu Žičkumi“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis