Savo apatinių linijos veidu tapęs Donatas Motiejūnas: „Pozuoti pusnuogiam nebuvo lengva“

Cristiano Motiejūnas. Taip dabar krepšinio žvaigždės kreipiasi į Donatą Motiejūną, o jo neseniai pasirodžiusi kojinių ir apatinio trikotažo kolekcija davė peno naujiems Jono Mačiulio pokštams. Lengva pozuoti be drabužių nebuvo, bet apie viską – nuo pradžių.
Donatas Motiejūnas
Donatas Motiejūnas / Luko Balandžio nuotr.

Kaune gimęs ir užaugęs Donatas Motiejūnas pripažįsta mada besidomintis ilgą laiką. Žinoma, jaunystėje, kone dviejų metrų paaugliui, kurio skiriamasis bruožas buvo ilgos ir lieknos kojos, gauti įdomesnių drabužių nebuvo lengva. Tad juos Donatas siuvosi.

„Pagrindiniai apdarai buvo treningai, o išvažiavus iš Lietuvos situacija pasirodė žymiai geresnė. Amerikoje viskas išvis pasikeitė kardinaliai, NBA reglamentas taip pat reikalavo, kad per rungtynes atrodytume tvarkingai, pradėjau nešioti kostiumus“, – prisimena D.Motiejūnas.

Tai pakeitė ne tik suvokimą apie madą, bet ir stilių. Taip Donatas pradėjo siūtis nebe džinsus, o kostiumus, domėtis tendencijomis.

„Mada domiuosi ilgą laiką, pats stengiuosi rengtis stilingai, turiu ne vieną batų ir kostiumų kolekciją. Mėgstu rengtis solidžiai ir gražiai, žinoma, stengiuosi neišsišokti, nors būna, kad mano pasirinkimai kitus nustebina. Bet madų pasaulyje taip ir yra – jeigu nieko nešokiruoji, nieko įdomaus ir nesukūrei“, – taip lengvai apie drabužius, tarsi aptarinėtume įvykusias rungtynes, kalba Donatas.

Luko Balandžio / 15min nuotr./Donatas Motiejūnas
Luko Balandžio / 15min nuotr./Donatas Motiejūnas

Treneriui – raudonos „trumpikės“

Su „Spartos“ vadovu Tomu Tumynu jiedu susipažino prieš ketverius metus, būtent jo dėka D.Motiejūnas pradėjo bendradarbiauti su danų tekstilininkais „JBS Textile Group“, kurie praėjusių metų kovo pradžioje įsigijo „Spartos“ fabriką. Jiems priklauso „Spartos“ prekės ženklas, gamyba bei prekyba. Taip Donato Motiejūno gyvenime atsirado savo vardo kojinės ir apatiniai.

„Minčių apie apatinių liniją iš pat pradžių nebuvo, bet nuskridus į Daniją apžiūrėjome Cristiano Ronaldo kolekciją, taip netikėtai vieną rytą atsibudau su žiniomis, kad danams nupirkus „Spartą“, galiu pats susikurti savo apatinio trikotažo ir kojinių kolekciją“, – pasakoja krepšininkas.

Viskas įsisuko žaibišku greičiu, nors daug sukti galvos ir nereikėjo. Esminis dalykas buvo patogumas, o ant kojinių nugulė, žinoma, su krepšiniu siejami raštai.

Paklaustas, ar pats prisidėjo prie kojinių ir apatinių dizaino, krepšininkas atsako klausimu: „Ar esate mane matę su raudonais apatiniais?“. Po pertraukos atsakau, kad, ne, nesu, tačiau greitai paguodžia, kad tokia esu ne viena. Treneris Virginijus Mikalauskas taip pat išreiškė nuoskaudą, kad kolekcijoje trūksta spalvų.

„Pareiškė, kad jam reikia raudonų apatinių. Atsakiau, kad tikrai niekada mano kolekcijoje tokių nebus, turės nešioti žalius“, – krepšininkams suprantamą pokštą skėlė D.Motiejūnas.

Ir išties – „Žalgirio“ gerbėjams planuojama sukurti žalių apatinių liniją, „Ryto“ sirgaliams teks tikriausiai mesti sunkesnes pajėgas ne tik aikštelėje, bet ir įtikinėjant Donatą.

Asmeninio albumo nuotr./Virginijus Mikalauskas dirba Kinijos klube „Golden Stars“, kuriame žaidžia Donatas Motiejūnas.
Asmeninio albumo nuotr./Virginijus Mikalauskas dirba Kinijos klube „Golden Stars“, kuriame žaidžia Donatas Motiejūnas.

Pozuoti su savo apatiniais lengva nebuvo

Donatas pabrėžia, kad atsilaikyti pasiūlymui sukurti savo apatinio trikotažo liniją nebuvo sunku, nors riziką suprato kiek vėliau.

„Kadangi mėgstu iššūkius, greitai puoliau į šią avantiūrą, bet netrukus atėjo suvokimas, kad fotografuotis reikės tik su apatiniu trikotažu. Buvo nerimo ir baimės, nes gi pirmą kartą taip“, – juokiasi krepšininkas.

Pusnuogiam pozuoti nebuvo lengva dar ir todėl, kad nusimesti drabužius teko ir prieš nemažą komandą. Tik atėjęs į vietą, kur vyko fotosesija, Donatas buvo sutiktas trijų moterų ir keturių vyrų. Tiesa, kaip pats sako, kiekviena nuotrauka buvo sutikta plojimais, nors geriausių kadrų komanda neišvydo.

„Po kiek laiko visi viską, ką norėjo, pamatė, ir tada likome trise. Per tas tris valandas ko aš tik nedariau“, – juokiasi jis ir priduria, kad jeigu tik paklius į tokią situaciją, kad vėl reikės dirbti prieš kamerą, modelio duonos tikrai neatsisakys.

Ir nors su jauduliu, bet be ypatingo pasiruošimo krepšininkas ruošėsi išskirtinei fotosesijai. Ne visi iš karto drąsiai gali pozuoti kone nuogi, bet Donatas savęs dietomis nealino. Kaip sako, ėjo „na ūra“. Bet pabrėžia – fotošopo naudoti nereikėjo.

Šeima – Lenkijoje

15min pranešus žinią, kad atgaivinus legendinį „Spartos“ fabriką, bus išleista ir D.Motiejūno kolekcija, krepšininką pasitiko ne tik sveikinimai, bet ir, žinoma, aštresni kolegų pokštai.

Kaip juokiasi Donatas, Jonas Mačiulis jį per dantį patraukia kone kiekvieną kartą, kolegos net iš užsienio jį praminė „Cristiano Motiejūnu“.

„Mes vieni kitus per dantį traukiame dėl visko, tai yra normalu. Tik džiaugiuosi, kad turiu galimybę tai daryti, tikiu, kad ir kiti džiaugsis“, – įsitikinęs krepšininkas.

Kalbėdamas apie ateities planus D.Motiejūnas sako suprantantis, kad egzistuoja didelė konkurencija, tad dabar apie viršutinių drabužių ar aksesuarų gamybą negalvojantis.

„Jeigu eini į šią sritį, turi turėti originalių minčių, negali kopijuoti. Taip nei įdomu bus, nei susidomėjimo sulauksi. Jei jau darai, daryk išskirtinai, kad patrauktų akį, kad sužavėtų“, – sako jis.

Galbūt nuo platesnių užmojų sustabdo ir darbai. Tik grįžęs į išsiilgtą Lietuvą, krepšininkas paskendo naujo verslo kūrime, treniruotėse, jo grafikas sudėliotas minučių tikslumu. Mažai laiko lieka draugams, šeimai.

Ir nors apie savo asmeninį gyvenimą krepšininkas kalba kukliai, atskleidė, kad šiuo metu jo sūnus su mama yra Lenkijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis