Seriale debiutavęs L.Čeprackas – apie būdą užkariauti moters širdį: „Su žmona buvo kitaip“

Nors būti prieš kamerą Liutaurui Čeprackui nėra naujiena, tačiau jis pirmą kartą ryžosi atlikti vaidmenį lietuviškame seriale. „Man reikia meilės“ virtuvės šefas įkūnijo ne ką kitą, o save.
Liutauras Čeprackas su žmona Laura Čepukaite
Liutauras Čeprackas su žmona Laura Čepukaite / Gintauto Rapalio, BNS ir LNK nuotr.

„Prie kamerų esu pripratęs, juk esu buvęs trijų laidų vedėjas. O šis filmavimas praėjo labai sklandžiai, žviegiančio paršelio greičiu. Rezultatą galėsite įvysti jau šiandien“, – apie naują amplua kalbėjo Liutauras Čeprackas, rašoma LNK pranešime spaudai.

Ne kartą esame girdėję posakį, kad kelias į vyro širdį – per skrandį. Liutauras šimtu procentu sutinka su šiuo posakiu, bet ir turi jam svarbų papildymą.

LNK nuotr./Liutauras Čeprackas
LNK nuotr./Liutauras Čeprackas

„Esu įsitikinęs, kad tai galioja ir moterims. Lygiai tas pats kelias į vyro širdį gali būti ir į moters. Tiek vyrai, tiek moterys yra vienodi šiuo klausimu. Juk mėgti valgyti yra labai žmogiška. O jeigu susirandi merginą, kuri nemėgsta gaminti, bet labai mėgsta valgyti, tuomet jos širdį užkariauti labai paprasta“, – mintimis dalinosi virtuvės šefas.

Paklaustas, ar šis metodas padėjo patekti į žmonos Lauros Čepukaitės širdį, Liutauras juokauja. „O su žmona buvo kitaip, nuėjau pas tokią močiutę, ji man davė specialių žolyčių ir sakė, įberk, vaikeli, jai į maistą, ir ji bus tavo. Kaip matot, padėjo“, – juoko neslėpė Liutauras.

Kalbėdamas apie patiekalus, šefas neslepia, kad neturi vieno patiekalo, kuris būtų jo asmeninis favoritas. „Čia būtų taip pat, kaip ir muzikanto klausti, kurią dainą jam labiausiai patinka groti. Būtų nuobodu visada ruošti vieną ir tą patį. Įvairovė gyvenime labai svarbu, lygiai taip pat ir maisto gaminime“, – pasakojo L.Čeprackas.

Virtuvės šefo L.Čepracko debiutas seriale „Man reikia meilės“ - trečiadienį, 21 val. per LNK.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis