Simona Nainė atšventė „Nunu“ jubiliejų: žvaigždžių vakarėlis, o madų šou – ir modeliu tapęs Nainys

Ketvirtadienio vakarą Vilniaus kultūros erdvėje „Kablys“ žinoma nuomonės formuotoja, atlikėja bei verslininkė Simona Nainė surengė savo įkurto prekės ženklo „Nunu“ dešimties metų vakarėlį. Paminėti geros bičiulės sėkmę ir išvysti naujausią jos kurtą kolekciją atvyko būrys žinomų veidų: Natalija Bunkė su vyru Edgaru, Lukas Gricius, Neringa Zeleniūtė, Kristina Ivanova, Inga Žuolytė, vyras Jonas Nainys, Robertas Kalinkinas, Saugirdas Vaitulionis ir daugelis kitų.

Aistrą kurti drabužius Simona atrado prieš daugiau nei dešimt metų, kaip pati pasakoja, atėjusi į audinių parduotuvę ir pamačius koks didžiulis pasirinkimas ir kokios neribotos gali būti kūrybos galimybės. Iš artimos draugės išmokusi valdyti siuvimo mašiną, Simona drabužių kūrimą labai greitai pavertė nauju savo hobiu, o sulaukusi vis daugiau pagyrų už sukurtus drabužius iš artimųjų ir prašymų pasiūti tokį pat – netruko išdrįsti pradėti ir savo verslą.

„Atsimenu, kai prieš dešimt metų sukūriau „Nunu“ Facebook puslapį – jį vos per vieną dieną pamėgo septyni tūkstančiai žmonių. Pradėjau į dieną gauti po kelis užsakymus, nors viena pati, ir dar tik pradėjusi siūti, galėdavau pagaminti vos vieną drabužį per savaitę. Man tai buvo labai svarbu – džiaugiausi, kad žmonėms patiko tai, ką kūriau. Nuo pat pradžių norėjau, kad mano drabužiai būtų pasiekiami daugeliui, stengiausi, kad kiekvienas žmogus, nesvarbu ar daro didelį užsakymą ar minimalų jaustųsi vienodai mylimas. Viską iki pat šios dienos kuriu įdėdama daug širdies ir meilės, net ir kiekvieną etiketę užrašau ranka“, – pasakoja Simona.

Simonos Nainės prekės ženklo „Nunu“ jubiliejaus akimirka
Simonos Nainės prekės ženklo „Nunu“ jubiliejaus akimirka

Noras, kad jos kūryba būtų prieinama visiems, padiktavo ir naujos kolekcijos pristatymo idėją – ją ketvirtadienio vakarą demonstravo ne profesionalūs modeliai, o „Instagrame“ rasti ir savanoriais tapę Simonos sekėjai. Tačiau išskirtiniu spektakliu virtusiame pristatyme, žinomos moters kūrybą demonstravo ir pačios Simonos artimieji – vyras Jonas su šuniuku Bruno, Simonos sesuo, Natalija Bunke su seserimi Kristina Ivanova ir daugelis kitų. Savo koncertą vakaro metu surengė ir kažkada Simonos džemperių modeliu buvęs atlikėjas Rokas Yan.

Simonos Nainės prekės ženklo „Nunu“ jubiliejaus akimirka
Simonos Nainės prekės ženklo „Nunu“ jubiliejaus akimirka

„Esu laiminga, kad iš savo artimiausių žmonių gavau tiek daug palaikymo. Roberto Kalinkino paprašiau, kad erdvę paverstų atskirais kambariais – jis padarė viską taip, kaip ir įsivaizdavau. Liutauras Galinis vos papasakojus šventės idėją, ją išpildė iki mažiausios detalės. O paprašius Natalijos praeiti podiumu, ji tik atsiuntė kareivuko emoji ir parašė „kuo reikės, tuo būsiu“. Tai yra tikra draugystė, kuria didžiuojuosi ir labai vertinu. Aš tikrai nesu nei dizainerė, nei stilistė, todėl visada žinojau, kad jei turėsiu drabužių pristatymą, jis bus tikrai kitoks ir labai nutolęs nuo standarto. Todėl ir pristatymas tapo savotišku vaidinimu, kaip su mano kurtais drabužiais gali praleisti dieną, nuo pat atsikėlimo iš lovos iki vakare su draugėmis bare geriamų kokteilių“, – apie naujos kolekcijos pristatymo idėją pasakoja Simona Nainė.

Simonos Nainės prekės ženklo „Nunu“ jubiliejaus akimirka
Simonos Nainės prekės ženklo „Nunu“ jubiliejaus akimirka

Simona vienoje vietoje ilgai neužsistovi – per dešimtmetį žinoma moteris kūrė ne tik drabužius ir aksesuarus, bet ir išleido savo vardo kosmetiką. Tuo tarpu kitų metų planuose – šunims skirta drabužių ir aksesuarų linija: „Nežadu sustoti. Mano galvoje – tikra idėjų mašina. Dar tikrai turiu kuo nustebinti ir žinau, kad visoms toms idėjoms tikrai ateis tinkamas laikas.“

Fotogalerija:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis