„Sakoma, kad mus, vyrus, valdo moterys. Dabar moterims galėsiu diriguoti aš. Vadinkime tai puikia moraline kompensacija, todėl pasiūlymo vesti televizinį konkurso dienoraštį negalėjau atsisakyti. Stereotipai, jog moters vieta – namuose, jau seniai atgyveno, todėl žavios, savimi pasitikinčios, karjeros siekiančios ir vaikais besirūpinančios moterys negali nežavėti“, – sako dainininkas Egidijus Sipavičius.
Dažnai moterų žinovu tituluojamas estrados atlikėjas turi daug darbo televizijoje patirties. Jis dalyvavo keliuose dainų projektuose, taip pat vedė laidas „Vakaro autografas“, „Ačiū Dievui, atėjai“, „Žmonos“. Dabar E. Sipavičius kartu su realybės šou dalyvėmis mokysis aistringų tango judesių pas Eduardą Gimenezą, tobulins kūno linijas sporto klube bei grožio procedūrose, mokysis kalbėti prieš auditoriją. Jis moterims padės surinkti reikiamų lėšų senelių prieglaudai, lydės pas profesionalų mados fotografą, į grožio bei chirurgijos kliniką, kur dėl žaviausiosios titulo kovojančios dalyvės turės galimybę net pasidaryti plastinę operaciją – „išsioperuoti kompleksą“.
Atranka į televizinį konkurso dienoraštį „Misis Lietuva“ dar tęsiasi. Moterys, kurioms daugiau nei 25 m., yra ištekėjusios ar išsiskyrusios, nepriklausomai nuo to, turi vaikų ar ne, kviečiamos iki vasario 3 dienos anketas pildyti internetinėje svetainėje www.lrytas.lt (http://misislietuva.lrytas.lt/) arba projekto generalinės rėmėjos portale www.kristiana.lt . Anketas spausdina ir dienraštis „Lietuvos rytas“.
Atranką paskelbus prieš pat Kalėdas, norą dalyvauti bendrame „Lietuvos ryto“ televizijos ir „Academia Femina“ projekte, jau išreiškė apie 150 pretendenčių. Tarp jų teisininkės, namų šeimininkės, verslininkės, medikės ir sportininkės iš Vilniaus, Kauno, Alytaus, Klaipėdos ir kitų miestų. Dauguma iš anketų užpildžiusių moterų rašo, jog siekia aktyviau dalyvauti visuomeninėje veikloje, susirasti geresnį darbą, sukurti savo verslą, pasisemti kuo daugiau įspūdžių ir nugyventi gyvenimą taip, kad nieko nesinorėtų keisti.
Projektą „Misis Lietuva“ organizuoja „Lietuvos ryto“ televizija ir „Academia Femina“. Generalinis rėmėjas – „Kristiana“.