„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Šiuolaikinio miesto „kario“ įvaizdį pristatęs Giedrius Paulauskas: „Aš pasirūpinau išvaizda, o jūs pasirūpinkite savo vidumi“

Prieš pat Kalėdas Vilniuje atidaryta dizainerio Giedriaus Paulausko pop-up ekspozicija, kurioje pristatytas „GP paketas“ šiuolaikiniam miesto „kariui“, ketvirtadienį buvo eksponuojama paskutinę dieną. Daugiau kaip dvejus metus grynintą šiuolaikinio vyro aprangos idėją lankytojai galėjo apžiūrėti ir vertinti visą mėnesį, juos sutikdavo ir išlydėdavo pats dizaineris.
Giedrius Paulauskas
Giedrius Paulauskas / Lukas Balandis / BNS nuotr.

Giedrius Paulauskas mano, kad karys – gana metaforiška figūra ir nebūtinai turi būti siejama tik su karine tarnyba: ji tiek pat aktuali ir chaotiško, amžinai skubančio didmiesčio fronto linijose. Ir nors „GP paketas“ savo išvaizda ir sumanymu panašus į kareiviams išduodamą drabužių rinkinį, iš tiesų jį sudaro vientiso ikoninio dizaino, paprasti, patogūs ir patikimi pagrindiniai vyriški drabužiai – džinsai, marškinėliai trumpomis ir ilgomis rankovėmis, džemperis ir diržas.

Giedriaus Paulausko pop-up ekspozicija
Giedriaus Paulausko pop-up ekspozicija

„Čia prabuvau mėnesį ir manau, kad idėja pasiteisino. Besidominčių žmonių tikrai buvo – jie atėjo nebūtinai pirkti, bet šiaip užėjo, pabendravo, pasidžiaugė šia erdve, domėjosi, kas čia vyksta. Džiugu, kad buvo susidomėjusių“, – paskutinę ekspozicijos dieną kalbintas portalui Žmonės.lt sakė G.Paulauskas.

Dizaineriu teigimu, jo tikslas nebuvo padaryti parduotuvę, o greičiau – rasti kalbą tarp bendraminčių, padėti susidomėjusiems žmonėms į drabužį pažvelgti kitomis akimis.

„Norėjau padaryti ne parduotuvę, o savotišką instaliaciją, prarodą, ekspoziciją. Nieko dirbtinai nepritempinėjau, čia yra mano daiktai, mano kūryba. Galėjau tiesiogiai bendrauti su žmogui, papasakoti jam apie šią idėją. Man buvo labai svarbu pačiam tame dalyvauti, išėjo tarsi savotiškas socialinis reiškinys“, – džiaugėsi dizaineris.

„Aš savo kūryba skleidžiu tam tikrą filosofiją ir džiugu, kad yra bendraminčių ar bent jau norinčių tai suvokti“, – pridūrė jis.

Giedriaus Paulausko pop-up ekspozicija
Giedriaus Paulausko pop-up ekspozicija

G.Paulausko teigimu, į madą jis žvelgia giliau, ją suvokia ne tik kaip akį traukiančią vizualią žmogaus išraišką. Dizaineris įsitikinęs, kad mada – kur kas gilesnis reiškinys, galintis daug ką pasakyti apie patį žmogų, jo vidinį pasaulį, kultūros suvokimą.

„Tai, ką kuriu, yra gilesnė mada – ne paviršutiniška. Aš ją vadinu kultūrine, o ne vartotojiška mada. Tie daiktai turi savo istoriją, prasmę. Kodėl pakete turėjo atsirasti, pavyzdžiui, džemperis? Tiesiog tai kurdamas, aš turėjau pats išgyventi ir suvokti, ko man reikia. Noriu paskatinti kitokį žmonių požiūrį į daiktus, kad jie pasigilintų į jų atsiradimo istoriją, prasmę. Sukūręs šį paketą galiu perduoti tokią žinią – aš pasirūpinau jūsų išvaizda, o jūs pasirūpinkite savo vidumi“ , – filosofiškai reziumavo G.Paulauskas.

Giedriaus Paulausko pop-up ekspozicija
Giedriaus Paulausko pop-up ekspozicija

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“