Skaiva Jasevičiūtė. Kaip priversti savo antrą pusę pamėgti jūsų hobį?

„Jei ne tavo hobis, kiek mes daug turėtume pinigų“, – yra kažkada man pasakiusi mano antroji pusė. Ir jis buvo visiškai teisus, nes labai dažnai mūsų hobis „suėda“ ne tik labai daug pinigų, bet ir dar daugiau laiko, kurį žmogus galėtų skirti šeimai. Tačiau labai dažnai hobis yra tarsi gyvenimo variklis – jis leidžia žmogui išvengti rutinos, kažko laukti ir tuo mėgautis. O kai yra kuo mėgautis ir ko laukti – gyvenimas tampa daug gražesnis, o pats tampi labiau motyvuotas.
Skaiva Jasevičiūtė
Skaiva Jasevičiūtė / Asmeninio albumo nuotr.

Mano hobis (šunų parodos) per mėnesį man kainuoja nuo 500 iki 1000 eurų. Atsisakius jo tikrai galėčiau sutaupyti rimtam pirkiniui ar išleisti šiuos pinigus naudingiau. Tačiau atsisakyti nenoriu, nes šio hobio dėka ne tik kas savaitę gaunu sau taip reikalingą azarto ir adrenalino dozę, bet ir aplankiau labai daug įvairiausių šalių bei susiradau draugų beveik visame pasaulyje. Deja, mano svajonė turėti antrą pusę, kuriai patiktų ta pati veikla, neišsipildė. Tačiau mano antra pusė bent jau atvirai niekada nesakė, kad nekenčia mano veiklos.

O yra kas sako – paskutiniu metu gaudavau labai daug moterų laiškų, kuriuose jos skųsdavosi savo vyrų hobiais. „Vaikui saldainio nenuperka, bet savo žvejybai išleidžia viską, ką turi.“ „Visą laiką kalba tik apie savo futbolą, kitų temų namie nėra.“ „Savaitgaliais vyro nematau, nes vis išvažiuoja į savo varžybas.“ „Noriu išmesti jo kompiuterį, nes visą laiką sulindęs į jį.“ Tokius ir panašius laiškus aš vis gaunu iš moterų, neapkenčiančių savo vyrų hobių. Žinoma, kraštutinumai nėra gerai, jei vyras vos grįžęs iš darbo sulenda į kompiuterį ir žaidžia kol tu nueini miegot taip ir negavus jo dėmesio – yra labai liūdna. Tačiau nekenčiant savo antros pusės mėgstamo užsiėmimo, tu visada labai stipriai užgauni savo mylimą žmogų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis