08 24

Skaiva Jasevičiūtė. Nėra nieko baisiau už girtą moterį

„Girti vyrai – baisu, bet nieko nėra baisiau už girtą moterį“, – dažnai lyg ir juokais kartodavo mano tėtis. Augdama savo aplinkoje girtų moterų nemačiau, bet pradėjus savo renginių vedėjos karjerą prisižiūrėjau jų sočiai. Ir supratau, kad tas posakis visai teisingas, nes stipriai įkalusi moteris kartais prilygsta nemenkam uraganui. Paklaikusiom akim, nuvarvėjusiu tušu, į viršų užsiraičiusiu sijonu, bet besijaučianti labai seksuali ir visų labai geidžiama. Esat matę šį vaizdą? O gal pačiai teko taip jaustis?
Skaiva Jasevičiūtė
Skaiva Jasevičiūtė / Asmeninio albumo nuotr.

Aišku, kiekviena mūsų išgėrusi įgauna vis kitokių „stebuklingų“ galių – vienos tampa labai agresyvios, kitos priešingai, labai seksualios. Aš per savo gyvenimą perėjau per kelias girtumo stadijas. Pirmiausiai pas mane buvo „tiltelio“ stadija, kai visiems aplink būtinai reikėdavo parodyti savo lankstumą. Po kelių neblogų nugriuvimų ir skaudančios nugaros rytais ši stadija baigėsi. Tada prasidėjo „parašyk savo ex žinutę“ stadija. Šita pati baisiausia – nes ryte aš labai gailėdavaus ir gėdydavaus. Su metais proto atsirado daugiau ir rašinėjimai baigėsi. Todėl dabar man užeina „niekam nematant nueik miegot stadija“ – ne kartą esu palikus draugus savo namuose ir tiesiog nuslinkus miegot. Bet šia stadija aš džiaugiuosi: bent jau niekam nekenkiu ir rytais nieko neskauda – nei kūno, nei sąžinės.

Savo sekėjų nusprendžiau paklausti, kaip jos elgiasi šiek tiek padauginusios. Ir gavau labai daug atsakymų. Pagal juos girtas moteris galima padalinti į atskiras grupes. Kurioje iš jų būtumėt jūs?

Šokėjos. Vos velnio lašai stukteli,

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis